Publicerat Mars 18, 200917 yr hej, heter egetligen sondre och bor i norrköping. jagar räv och rådjur samt älg nere i småland runt vimmerby trakten, så har en bit att åka för att jaga hehe är tyvärr inte 18 än så blir tyvärr inte så mycket jakt men spenderar så mycket tid jag kan på skjutbanan hehe har skjutit pistol för några år sen men tyvärr så räkte inte tiden till + att jag inte tycker det är så kul att låna vapen varje gång man ska skjuta så får se om man börjar skjuta igen när tiden räcker till. det var nog det mesta jag hade att berätta om mig, men ställ gärna lite frågor
Publicerat Mars 18, 200917 yr Kan tyvärr inte lämna några garantier men jag har höga förväntningar om att du kommer trivas här Välkommen in!
Publicerat Mars 18, 200917 yr får väl börja med att tacka alla som skrivit här svar till starr: går skogsinrikting på vreta gymnasiet så meningen är väl att jag ska köra skogsmaskin när jag gått ut där.
Publicerat Mars 18, 200917 yr får väl börja med att tacka alla som skrivit här svar till starr: går skogsinrikting på vreta gymnasiet så meningen är väl att jag ska köra skogsmaskin när jag gått ut där. Grattis de låter skoj /Petter
Publicerat Mars 18, 200917 yr Ja jag får väl hälsa dig välkommen fast du har varit med här längre än mig