Publicerat Mars 19, 200917 yr Jo... Jag är 27 år gammal/ung. Är inte släkt med Gnesta-Kalle. Bor tillsammans med Wacko (som är en korsning wachtel/kopov) i en liten lägenhet som vi mer än gärna skulle byta ut mot ett hus ute lite närmre skog och mark. För det är ju ändå i skogen vi tillbringar mest tid. Mycket jakt blir det. Och lite fiske ibland. Ibland sitter jag framför pianot också. Då blir Wacko mindre glad. Sätter man på sig jaktbyxorna däremot... : ) Wacko är ca ett år, och han är min första jakthund. Han driver med skall i 10-15 min och sen letar han upp husse för att bli ivägskickad på nytt sök. Det har skjutits tre rådjur och en räv för honom under hans första år. Räven drev han väldigt fint fram till husse som stod beredd med blysprutan. : ) Jo...
Publicerat Mars 19, 200917 yr Välkommen, en sörmlänning till, och dig kan man nästan räkna som granne ! /ekebo
Publicerat Mars 19, 200917 yr Tack Michaela! Nu ska jag kolla in din blogg ; ) Det gör du rätt i. Den är dock inte uppdaterad på länge, all tid går ju åt till jaktsidan. Kolla in Juni och Juli..
Publicerat Mars 19, 200917 yr Det gör du rätt i. Den är dock inte uppdaterad på länge, all tid går ju åt till jaktsidan. Kolla in Juni och Juli.. Det ska jag. Fast det får bli vid ett senare tillfälle. När det är lite lättare att hålla ögonen öppna. : )
Publicerat Mars 20, 200917 yr Välkommen, en sörmlänning till, och dig kan man nästan räkna som granne ! /ekebo Instämmer i detta välkommen!
Publicerat Mars 20, 200917 yr Instämmer i detta välkommen! Man får väl stämma in i Sörmlandsligans välkommande...