Publicerat Mars 20, 200917 yr hej, det hade varit roligt/bekvämt om man hade kunnat lista en hel underkategori genom en knapp eller länk, dvs om jag vill titta/lista alla trådar på "jaktsidan" och inte bara "feedback" så hade detta underlättat. det kanske redan går men då har jag inte hittat detta. kalle
Publicerat Mars 20, 200917 yr Författare Menar du lista alla kategorier, så här? njae, jag tänkte så här: ofta sitter jag och tittar på senaste inläggen "visa nya inlägg" som listar allt som hänt på senaste tiden. om jag nu enbart skulle vilja göra detta för "vapen och ammunition" eller "våra hundar" och bara få inläggen som handlar om dessa övergripande kategorier, dvs alla inlägg i bara våra hundar. går det? kalle
Publicerat Mars 20, 200917 yr Tyvärr fungerar inte detta, däremot kommer snart en stor uppgradering av forumprogramvaran som innehåller en mängd nyheter, om just denna funktion finns vet jag inte, men inte omöjligt då dom satsat på användarvänlighet och funktioner. Mvh Mats Larsson Jaktsidan
Publicerat Mars 21, 200917 yr Författare ok, tack. det kanske man kunde framföra till programutvecklaren om det nte kommer i nästa uppgradering. mvh Kalle