Publicerat Mars 21, 200917 yr Jag har en ettårig jycke som är en korsning wachtel/kopov. Finns det kanske någon på forumet med samma korsning??
Publicerat November 6, 200916 yr Fel där rasen heter "Kolabb" Jag skulle nog benämna den Koppla /Lasse
Publicerat Oktober 23, 201015 yr Jag har en ettårig jycke som är en korsning wachtel/kopov. Finns det kanske någon på forumet med samma korsning?? Hur har det gott med hunden? vad jagar den? Har du någon bild på den du kan lägga upp
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.