Publicerat Mars 21, 200917 yr Jag har i dagarna varit på kolvanpassning och min Beretta-bock behöver kortas en bit. Jag har just nu en Gel-tek på men fick tipset att byta till en betydligt tunnare bakkappa för att slippa ta bort så mycket trä från kolven (Gel-teken är 15mm tjock). Är det någon som har tips på en riktigt tunn bakkappa som passar till Beretta?
Publicerat Mars 21, 200917 yr http://www.midwaysverige.com/apps/eproduct...leItemID=412039 Den borde var riktigt tunn då den är i hårdplast.
Publicerat Mars 21, 200917 yr Tror att Beretta själva har en tunn i trä..............snyggt å elegant.
Publicerat Mars 22, 200917 yr Författare En i trä låter snyggt. Den är antagligen lättare att passa in efter att kolven är kapad en bit. Vad kan jag få tag på en sådan? Kan man be en vapensmed fixa till en?
Publicerat Mars 22, 200917 yr Gör en själv eller be en vapen smed fixa det åt dig ,jag betalade 500 för min in passad och klar och för det priset är det ingen ide att göra en själv..
Publicerat Mars 22, 200917 yr En i trä låter snyggt. Den är antagligen lättare att passa in efter att kolven är kapad en bit. Vad kan jag få tag på en sådan? Kan man be en vapensmed fixa till en? Ring Sako Sweden och kolla om du inte har en handlare i närheten, dom säljer iofs inte direkt till kund, kanske Torsbo kan ha??? dom skickar ju gärna.