Publicerat Mars 23, 200917 yr Någon som har en, den vändbara grön/röd som kan ge lite feedback. Hur är de storleksmässigt?
Publicerat Mars 23, 200917 yr Någon som har en, den vändbara grön/röd som kan ge lite feedback. Hur är de storleksmässigt? Jag har den inte. Har testat den säkerligen 20 gånger men inte vuxit i den minsta storleken ännu. Jag säljer ett gäng sådana var månad och enligt min uppfattning ska dem vara rätt normala i storlekarna. Nackdelen med Hemavan jämfört med förra årets modell Tärnaby så har den en alldeles för liten bröstficka. Jaktradion får i regel inte plats. Till hösten kommer det komma en förbättring på Hemavan. Kommer inte ihåg alla modeller men den dimper ner i mitten av maj iallafall. Skillnaden mellan de två årsmodellerna är smådetaljer så vore jag som dig så skulle jag passa på att köpa en Tärnaby när den reas ut inför hösten. I regel så reas inte Härkila:s sortiment ut i större mängder men vi som lider av platsbrist har inte möjlighet att ha kvar den gamla Tärnaby trots att den är något bättre.
Publicerat Mars 23, 200917 yr Har jagat i modell Tärnaby i 2 år och är väldigt nöjd. En av anledningarna var just frontfickorna för radion, speciellt iom att jag är vänsterskytt och den även har ficka på höger sida så du slipper antenner i anläggningen. Irriterar mig ibland på att du öppnar samma ficka från 2 håll, stänger du inte på en sida först så hamnar det du stoppar i den i bästa fall i brallan. Men och andra sidan går det inte att lösa på annat sett på ett relativt tunt skalplagg. Kan du hitta denna modell som Michaela säger, så är det köpvarning.
Publicerat Mars 24, 200917 yr Författare Aha så det är Tärnaby som ska inhandlas! Det råkar inte vara så att någon eller kanske rent av Michaela har sånna i sin butik?
Publicerat Mars 24, 200917 yr Aha så det är Tärnaby som ska inhandlas! Det råkar inte vara så att någon eller kanske rent av Michaela har sånna i sin butik? Det är klart att jag har Tärnaby i butiken. Ord.pris 2395:- Nu:1679:-
Publicerat April 8, 200917 yr Någon som har en, den vändbara grön/röd som kan ge lite feedback. Hur är de storleksmässigt? Jag brukar normalt ha strl M på mina kläder men Härkilas Hemavan fleece var aldeles för stor i den sorleken. Jag tycker att det är ganska genomgående i Härkilas sortiment. Dom är lite stora.
Publicerat April 8, 200917 yr Med mina 85 pannor och knappa 1,80 drar jag L på Tärnaby, då finns det gott om plats till exempelvis underställ och skjorta.
Publicerat April 8, 200917 yr Vi har löst Herberts problem. Han är numera en stolt ägare till en Tärnaby.