Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hundar i möblerna... eller hur de nu va...

Featured Replies

Publicerat

Fattar inte varför jag o kräken alltid hamnar i samma TV-fotölj när resten av familjen gått o lagt sig.

post-348-1237842938_thumb.jpg

Helt plötsligt har jag en knähund eller 2 B)

Inga hundar i möblerna här inte..... :P

Så de kan bli...

Om jag är uttråkad.... jo... :P

Nått uppdrag skulle sitta fint...

Nån som kan köra på nått ? :D:D

Publicerat

fina vovvar.

Publicerat

Är ju skönt att höra att det är fler än jag som lider av akut jaktabstinens. :)

Publicerat

Känner igen det där NS men det var matte som började släppa in dom i rummet medan den andra var vid liv också, men nu har den ensamma hunden en egen liten soffa ifrån hörnsoffa som hon ligger i. En 2:a! Foto kommer sedan under dagen. :)

Publicerat

Håller med dig Ns.. Redan ruskigt utråkad. :)

Och så kommer det en massa snö nu också... till absolut ingen nytta! :)

Edit

Här sover ingen djur i soffor eller sängar. Båda är förvisade till hallen och köket. Möjligen kan de få ligga på golvet i vardagsrummet vid kamninen. Finns ju en anledning till det då sonen är lite allergisk och genom att minimera var det är och dammsuga varje dag så går det riktigt bra.

Publicerat
Håller med dig Ns.. Redan ruskigt utråkad. ;)

Och så kommer det en massa snö nu också... till absolut ingen nytta! :(

Glöm inte att det är nu som kråkfågeljakten börjar, viktig i viltvårdsyfte och jäkligt kul !

Men jag håller med om snön, jäkla skit att det skulle komma mer.. :)

I det här huset ligger alla djuren (utom pållen då..) i soffan och sängen, vaknade i natt av att valpen trillade ur sängen.. :)

Publicerat
Fattar inte varför jag o kräken alltid hamnar i samma TV-fotölj när resten av familjen gått o lagt sig.

post-348-1237842938_thumb.jpg

Helt plötsligt har jag en knähund eller 2 B)

Inga hundar i möblerna här inte..... ;)

Så de kan bli...

Om jag är uttråkad.... jo... :lol:

Nått uppdrag skulle sitta fint...

Nån som kan köra på nått ? ;);)

Jag ska försöka felskjuta ikväll så du slipper sitta sysslolös :P:)

Erik

Publicerat

Skumt det där..

När vi ska käka middag nere i stora rummet framför tvn så är det ju ett jävla rännande upp och ned med dukning, käk och dricka och vad det nu är.. Det slår aldrig fel, när det är dags att sätta sig i soffan och äta så finns inte en ledig kvadratcm!!!

Då har 6 odjur landat där och fattar inte ett skit när man säger åt dem att gå ned!!

Tror inte jag ätit en måltid där nere utan en labbe som ryggstöd/knävärmare, de liksom viker sig runt på något sätt så man har dem både bakom korsryggen SAMT ett huvud i knät..

Mvh!

Publicerat
Skumt det där..

När vi ska käka middag nere i stora rummet framför tvn så är det ju ett jävla rännande upp och ned med dukning, käk och dricka och vad det nu är.. Det slår aldrig fel, när det är dags att sätta sig i soffan och äta så finns inte en ledig kvadratcm!!!

Då har 6 odjur landat där och fattar inte ett skit när man säger åt dem att gå ned!!

Tror inte jag ätit en måltid där nere utan en labbe som ryggstöd/knävärmare, de liksom viker sig runt på något sätt så man har dem både bakom korsryggen SAMT ett huvud i knät..

Mvh!

Hade du haft kopovs i hemmet hade du inte fått någon middag om du springer upp och ner på det sättat...då hade den varit borta så fort du lämnat köket för att gå ner och duka i vardagsrummet B)

Publicerat
Skumt det där..

Mvh!

Känner igen delen med labben. De ska ju vara intelligenta hundar med lätt att lära, och det gäller väl största delen av tiden, men så fort det finns mat på bordet så är alla kommandon som bortblåsta. B)

"Nej, ligg ner på mattan där borta".

Jycken bara stirrar på en (eller ens smörgås) med en så totalt nollställd blick så det inte är klokt B)

Publicerat

Här är foto! <_<

post-144-1237907774_thumb.jpg

Publicerat

Så ska det se ut Jonsson!!

Tycker det kan vara trevligt med lite sällskap i soffan, men i sängen blir det ju så jävla varmt!!!!!

Publicerat
Så ska det se ut Jonsson!!

Tycker det kan vara trevligt med lite sällskap i soffan, men i sängen blir det ju så jävla varmt!!!!!

Jepp! Fint med resten av en hörnsoffa när man har köpt nytt. <_<

Publicerat

Hur kan ni, här hemma råder då strängt soff-förbud. <_<

villesjuk_32108150.jpg

Publicerat

Nä här är det absolut inga hundar i soffan ^_^

post-2573-1237927185_thumb.jpg