Publicerat Mars 23, 200917 yr Hej! Tänkte höra mig för om det är någon från södra delen av vårt avlånga land som tänkt åka till Finland i sommar?
Publicerat Mars 24, 200917 yr Du kanske bör specificera litet... Menar du helsingfors taxklubbs grytläger? /Micke
Publicerat Mars 26, 200917 yr Ifjol var det mest borderfolk från sverige och inte allt för många av dem är här : ) Men ser man vilka det var så var det kennel kontrast och Sub terram som väl kvalar in som sörlänningar. /Micke
Publicerat Mars 29, 200917 yr Författare ok - dom har jag redan varit i kontakt med, tack ändå! Min förhoppning var att här hitta någon annan
Publicerat April 5, 200917 yr Författare Verkligen ingen här som ska dit? Efter att ha läst runt lite i trådarna här vill jag poängtera att jag inte har lådracer utan jakthundar - som används till praktiskt grytjakt på både räv & grävling! Hanen som är aktuell för Finland är det redan skjutet vilt för. (och han är dubbel svensk + dansk jaktchampion)
Publicerat April 5, 200917 yr Ja jag åker antagligen dit en sväng eftersom jag antagligen är på semester i krokarna men det hjälper ju inte dej : ) /M
Publicerat April 30, 200917 yr Hur kommer man i kontakt med taxklubben så man kan anmäla intresse? Finns det hemsida och lär man kunna finska för att läsa på den Sugen på att åka med min hane som är svensk champion