Publicerat Oktober 13, 200520 yr Författare Det blir du säkert, nu vill vi se masssssor med bilder från dig Det kan du ge dig f------n på ;D. Forumets server kommer sega ihop totalt när jag lagt ut alla bilder som jag önskar ta. Om jag nu bara kunde lära mig att handha alla funktioner vore det ju bra.
Publicerat Oktober 13, 200520 yr Författare Lycka till ;D Jo tack, det blir ju du som får lära mig alla funktioner.. ;D
Publicerat Oktober 13, 200520 yr Vad fick du ge för den? Jag har en Olympus "my"-400 och är inte helt nöjd med den. Funderar på en ny men jag tror det blir en systemkamera. Lite klumpigare men fan så mycket bättre bilder.
Publicerat Oktober 14, 200520 yr Författare Vad fick du ge för den?Jag har en Olympus "my"-400 och är inte helt nöjd med den. Funderar på en ny men jag tror det blir en systemkamera. Lite klumpigare men fan så mycket bättre bilder. 4995:- på Cyberphoto
Publicerat Oktober 17, 200520 yr OK! Jag skall kolla in den. Jag har haft kameran inne på rep och den funkar faktiskt bättre nu. Fan också där rök en anledning till att köpa en pryl till ;D
Publicerat Mars 16, 200620 yr Hustrun har via jobbet fixat en sån här Nikon D50 med två objektiv, ett standard vad det nu är och ett zoom upp till 200 mm eller vad det är.. Grymt häftig kamera faktiskt och inte speciellt krånglig alls. Bara att ställa in på "Auto" och sen plåta.. Mvh!
Publicerat Mars 16, 200620 yr Lekte med en kusins D50 under lovet, en supermysig sak som var oförskämt enkel att använda och helmysig när man lärt sig grunden ;D