Publicerat Mars 24, 200917 yr Go dag! Jag är 25 årig grabb från Falkenberg. Har alltid varit intresserad av djur och natur. Tog jägarexamen när jag var 14, men av olika anledningar sköt jag aldrig upp för högvilt men detta ska kompletteras innom en månad. Annars jagar jag vad som går men det blir mestadels drevjakt efter rådjur och hare med frasse en otroligt charmig beagle. Då det inte jagas spelas det fotboll och fiskas. Det var lite om mig. Tycker att sådana här forum är helt fenomenala förutom att går ut över mitt arbete då jag kommer på mig själv med att sitta och läsa på jaktsidan istället för att jobba Nu får jag återgå till det jag får betalt för, vi hörs! //Nylander
Publicerat Mars 24, 200917 yr Välkommen Då har du gjort som jag, tagit lilla examen för tusen år sen, har prov på måndag.
Publicerat Mars 24, 200917 yr Författare Tolma Ja fast jag gjorde teorin för högviltet, så jag slipper läsa om en massa fan nu e jag här igen
Publicerat Mars 24, 200917 yr Välkommen!! Se nu till att skjuta upp så du kan handla klass 1 bössor för glatta livet!