Publicerat Mars 24, 200917 yr Jag och en kompis funderar på om jag inte borde köpa hans Ruger då han vill byta till något lite "jaktmässigt", antagligen en BRNO. Eftersom ingen vill blåsa den andra så tänkte vi höra vilken uppfattning ni har om priset på en dylik. Det är varianten Deluxe med en lite finare valnötskolv i bra skick och ett par lösa magasin, inga kikarfästen och följdaktligen heller inget kikarsikte. Tacksam för idéer om lämpligt pris!
Publicerat Mars 24, 200917 yr Enklast är väl att kolla vad han får intbyte för den och jämföra med utpris i butik http://www.torsbohandels.com/ här brukar finnas ett utbud av begagnat. Kanske priset ska stanna mitt i mellan MVH Jensa
Publicerat Mars 24, 200917 yr Författare Problemet är att vi inte har lyckats hitta några begagnade 10/22 någonstans. Därav problemet att hitta en nivå. Många andra modeller är ju tämligen lätt att skapa sig en bild av men denna verkar vara klinikt borta från begagnathyllan. (Vilket väl tyder på att de som har dem är nöjda meddem...)