Publicerat Mars 24, 200917 yr Hej. Skulle vilja ha tips om bra 22WMR, Märke? Beg eller nytt? Tar emot alla era tips med öppna armar. Mvh Peter
Publicerat Mars 25, 200917 yr En anschutz är väl aldrig fel. Krico är också fina, men en av de två jag haft hade en tendens att klicka ibland. Brno gör inte alls dumma vapen heller.
Publicerat Mars 25, 200917 yr Jag tycker även du ska kolla på Sako quad speciellt om du behöver både 22lr och 22wmr så är det bra med båda i samma vapen
Publicerat Mars 25, 200917 yr Jag tycker även du ska kolla på Sako quad speciellt om du behöver både 22lr och 22wmr så är det bra med båda i samma vapen detta är precis det jag skulle svarat... Tycker att du absolut skall införskaffa dig en Sako Quad, då det finns allt från 22.lr till 22.WMR som pipor. Om jag hade nog med pengar skulle jag alla dagar i veckan skaffa mig en ny Quad.
Publicerat Mars 26, 200917 yr Författare Har kollat lite på nätet angående en Sako quad och den blev jag sugen på. Verkar verkligen vara ett bra köp och just att man kan ha både 22lr och 22wmr är ju ett stort plus. Tack för tipset.
Publicerat Mars 31, 200917 yr Är det någon av er som har erfarenhet av Brno trycken på 452 eller 453 det är ju direkttryck men är de ett rent och fint tryck och vilken vikt är det på avtrycket? tacksam för era svar och erfarenheter. Mikael
Publicerat Mars 31, 200917 yr En anschutz är väl aldrig fel. Krico är också fina, men en av de två jag haft hade en tendens att klicka ibland.Brno gör inte alls dumma vapen heller. Far har en anschutz 22WMR. Det är troligtvis den bössa jag har störst "kärlek" till av alla jag klämt och känt på. Oerhört vackert, smidigt och ändå robust vapen. Skjuter som en gud och ja... vad mer kan man säga... det är kärlek Han använder aldrig bössan men vill ändå inte sälja den till mig Antar att han känner lite lika för bössan.
Publicerat April 6, 200917 yr Författare Jag har idag beställt en BRNO 452 Varmint kal 22WMR, funderar även på att beställa ett Timney tryck. Ska montera ett Bushnell 3-9x40. Längtar tills jag får vapnet.
Publicerat April 7, 200917 yr Är det någon av er som har erfarenhet av Brno trycken på 452 eller 453 det är ju direkttryck men är de ett rent och fint tryck och vilken vikt är det på avtrycket? tacksam för era svar och erfarenheter. Mikael Tjena, 452:an kan jag inte svara för.. men 453:an har ställbart trycke så du kan få det som du vill, och även snelltryck genom att föra avtryckaren framåt.