Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Foxkiller?

Featured Replies

Publicerat

Hejsan!Jag är en jaktidiot från Finland(Vexala)en liten by norr om Vasa.Jag har fru och två pojkar 4 o 6 år gamla.Jag jagar nästan... allt, men min stora passion är rävjakt med finnstövare.Jag har två finnstövare o två Jackrussel terrier(grytjakt)även mårdhund och älg jagar jag mycket.

Publicerat

Välkommen  ;D

Publicerat

Välkommen hit! :)

Publicerat

Välkommen  :D

Publicerat

Hej!

Välkommen hit!

:D

Publicerat

Välkommen

Publicerat

Välkommen hit :)

Publicerat

Tjena tjena...å välkommen hit! Kikade på galleriet och tyckte nog att jag kände igen bilden på terriern och mårdhunden...å stövarhuvudet som skymtade i nedre kant...kunde därför lista ut vem det är..hehe..

Hur går det, har ungtiken kommit igång ännu?

Jag och en bekant var över till Finland en snabbsväng för ca 2 veckor sedan, vi åkte hemifrån på morgonen och kom hem på kvällen så det blev en intensiv bilfärd på ca 130 mil. Vi hämtade en foxterriervalp i Jeppo. Hade vi haft mer tid så hade vi nog svängt förbi dig en sväng...men vi kände oss aningen stressade. Däremot så funderar jag på att åka över till Finland i slutet av november/början av december och starta Tello på rävprov....men vi får se hur det blir med detta.

Vi hörs!

Publicerat
  • Författare
Tjena tjena...å välkommen hit! Kikade på galleriet och tyckte nog att jag kände igen bilden på terriern och mårdhunden...å stövarhuvudet som skymtade i nedre kant...kunde därför lista ut vem det är..hehe..

Hur går det, har ungtiken kommit igång ännu?

Jag och en bekant var över till Finland en snabbsväng för ca 2 veckor sedan, vi åkte hemifrån på morgonen och kom hem på kvällen så det blev en intensiv bilfärd på ca 130 mil. Vi hämtade en foxterriervalp i Jeppo. Hade vi haft mer tid så hade vi nog svängt förbi dig en sväng...men vi kände oss aningen stressade. Däremot så funderar jag på att åka över till Finland i slutet av november/början av december och starta Tello på rävprov....men vi får se hur det blir med detta.

Vi hörs!

Tjenare!Ja vad skall man säga...vissa dagar fungerar hon hyfsat... andra dagar sämre...men det är lååångt innan man kan säga att man har någon bra rävhund.Skallet har lossnat,men inget väckande ännu.Svårt oxå att säga vad hon jagar har sällan sett drevdjuret men 2-3 timmar kan hon nog hålla på.Har sett att hon jagat räv 5-6 ggr.Kommer just hem släppte henne kl 18.00 finsktid och hon jagar ännu,troligen hare... det blev mörkt så jag hann inte se vad hon hade, måste åka och hämta barnen... var just ut och lyssnade så hon drev ännu.Vi har så lite räv här så hon får lära sig att jaga hare nu först.Sen när snön kommer så blir det nog ändast räv som gäller.
  • 3 weeks later...
Publicerat

Välkommen...

Publicerat
  • Författare

Tack alla för välkommnandet... !!!

• 2 weeks later...
Publicerat

Välkommen hit!