Publicerat Mars 26, 200917 yr Är det någon härifrån som ska ställa ut nu på söndag när riksutställningen är?? Själv ska jag dit...Men ska bara titta på alla vackra hundar...
Publicerat Mars 26, 200917 yr Nix, ska ställa i Åsele. Lite klantigt av ssf att lägga riksutställningen och Åseleutställningen samma dag kan jag tycka
Publicerat Mars 26, 200917 yr Författare Nix, ska ställa i Åsele.Lite klantigt av ssf att lägga riksutställningen och Åseleutställningen samma dag kan jag tycka Ja det är ju inte så jvla smart att ha två utställningar på samma dag... Undrar vad de tänkte på? Är det SSF som arrangerar i Åsele också?
Publicerat Mars 26, 200917 yr Men, så dumt att det är på söndag! Jag är ju i närheten till imorgon, sedan bär det av hem till Mjölby. Hade velat åka dit och titta på hundarna. Ja ja, man kan inte få allt
Publicerat April 12, 200917 yr Ja det är ju inte så jvla smart att ha två utställningar på samma dag... Undrar vad de tänkte på? Är det SSF som arrangerar i Åsele också? Jag måste svara! Utställningar söks hos SKK tre år i förväg. När vi sökte i Åsele var Riksutställningen i Harsa sökt till en annan helg (tror det var helgen efter) Gävleborg sökte om att flytta utställningen pga giltiga skäl godkände vi det. Det är ca 50 mil mellan utställningarna, så det har inte så stor betydelse att det arrangeras två utställningar samma helg.