Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Funderar på ny hagelbössa

Featured Replies

Publicerat

Vad tror ni om Winchester 101 Xtr

Hur är kvaliten på en sån överlag och vad kostar en dyl begpå en höft.

mvh

Publicerat

en mkt bra bössa.

googla på priset

Publicerat
Vad tror ni om Winchester 101 Xtr

Hur är kvaliten på en sån överlag och vad kostar en dyl begpå en höft.

mvh

Jag skulle säga väl i klass med Beretta/Browning(det är en Browningklon)/SKB/Miroku, så rätt skött sliter du inte ut den.

Priset ligger lite beroende på modell och skick från cirka 3000-5000 kr och uppåt.

/Tobias Hassel

Publicerat
Jag skulle säga väl i klass med Beretta/Browning(det är en Browningklon)/SKB/Miroku, så rätt skött sliter du inte ut den.

Priset ligger lite beroende på modell och skick från cirka 3000-5000 kr och uppåt.

/Tobias Hassel

PMT!! Är inte 101:an en ren kopia på Browning.......???? Har hört att den är tillverkad på samma fabrik som Miroku?

Publicerat
  • Författare

/Tobias Hassel

Ok låter ju bra

den som jag funderar på har tilllägget Waterfowl i namnet o har winchoke.

blir nog en tur till handlarn snart o klämma lite.

mvh

Publicerat
PMT!! Är inte 101:an en ren kopia på Browning.......???? Har hört att den är tillverkad på samma fabrik som Miroku?

Nope, det är en Winchesterkonstruktion - låt vara väldigt lik, men där är vissa små skillnader. Den gjordes av Kodensha inte Miroku. Däremot är Nikko exakt samma vapen gjorda i samma fabrik.

/Tobias Hassel

Publicerat
Nope, det är en Winchesterkonstruktion - låt vara väldigt lik, men där är vissa små skillnader. Den gjordes av Kodensha inte Miroku. Däremot är Nikko exakt samma vapen gjorda i samma fabrik.

/Tobias Hassel

Ok, där ser man! Du är en guldgruva, Hassel

Publicerat

Klart trevlig bössa..

Publicerat

Min första hagelbössa var en winchester 101:a och den ångrar jag än idag att jag sålde. hmm kanske är dags att köpa en 101:a igen, den jag hade kom i vapenkoffert och hela kittet var med så som choker och rengörinsgrejor, köpte den för 3500 kr för tio år sen och sålde den för 4000 kr några år senare, idag står det en benelli halvautomat i skåpet och den är oxå trevlig men det är inte riktigt samma känsla i en sån bössa.