Publicerat Mars 26, 200917 yr Vad tror ni om Winchester 101 Xtr Hur är kvaliten på en sån överlag och vad kostar en dyl begpå en höft. mvh
Publicerat Mars 26, 200917 yr Vad tror ni om Winchester 101 Xtr Hur är kvaliten på en sån överlag och vad kostar en dyl begpå en höft. mvh Jag skulle säga väl i klass med Beretta/Browning(det är en Browningklon)/SKB/Miroku, så rätt skött sliter du inte ut den. Priset ligger lite beroende på modell och skick från cirka 3000-5000 kr och uppåt. /Tobias Hassel
Publicerat Mars 26, 200917 yr Jag skulle säga väl i klass med Beretta/Browning(det är en Browningklon)/SKB/Miroku, så rätt skött sliter du inte ut den.Priset ligger lite beroende på modell och skick från cirka 3000-5000 kr och uppåt. /Tobias Hassel PMT!! Är inte 101:an en ren kopia på Browning.......???? Har hört att den är tillverkad på samma fabrik som Miroku?
Publicerat Mars 26, 200917 yr Författare Jag skulle säga väl i klass med Beretta/Browning(det är en Browningklon)/SKB/Miroku, så rätt skött sliter du inte ut den.Priset ligger lite beroende på modell och skick från cirka 3000-5000 kr och uppåt. /Tobias Hassel Ok låter ju bra den som jag funderar på har tilllägget Waterfowl i namnet o har winchoke. blir nog en tur till handlarn snart o klämma lite. mvh
Publicerat Mars 26, 200917 yr PMT!! Är inte 101:an en ren kopia på Browning.......???? Har hört att den är tillverkad på samma fabrik som Miroku? Nope, det är en Winchesterkonstruktion - låt vara väldigt lik, men där är vissa små skillnader. Den gjordes av Kodensha inte Miroku. Däremot är Nikko exakt samma vapen gjorda i samma fabrik. /Tobias Hassel
Publicerat Mars 26, 200917 yr Nope, det är en Winchesterkonstruktion - låt vara väldigt lik, men där är vissa små skillnader. Den gjordes av Kodensha inte Miroku. Däremot är Nikko exakt samma vapen gjorda i samma fabrik./Tobias Hassel Ok, där ser man! Du är en guldgruva, Hassel
Publicerat Mars 28, 200917 yr Min första hagelbössa var en winchester 101:a och den ångrar jag än idag att jag sålde. hmm kanske är dags att köpa en 101:a igen, den jag hade kom i vapenkoffert och hela kittet var med så som choker och rengörinsgrejor, köpte den för 3500 kr för tio år sen och sålde den för 4000 kr några år senare, idag står det en benelli halvautomat i skåpet och den är oxå trevlig men det är inte riktigt samma känsla i en sån bössa.