Publicerat Oktober 14, 200520 yr Jaktlig allätare boende i stockholm, två barn 18 och 1. Jagar mestadels på "hemmamarken" i Västeråstrakten men även gärna hos bekanta och vänner runt om i landet! Är inbiten handladdare och laddar allt från 222R till 9.3X74R. Favoritbössan är!!! Gissa? Just det en Ruger1# i cal 270w. Hund finns och i fantasin så blir det fler om bara de på hemmafronten bara vill "släppa till" . Nu har jag en Wachtelhane på 1 1/2 år som börjar gå riktgt bra.
Publicerat Oktober 17, 200520 yr Författare Tackar! Kan tillägga att jag detta år föräras med att fylla 38 trots att man snarare upplever sig som 25 Nästa hund skall bli en öst laika är det tänkt så är det någon på forumet som har tips och så på bra linjer/uppfödare så tas info gärna emot. Mvh//Jonas
Publicerat Oktober 17, 200520 yr Välkommen! Jag tror att Mr X kan ge tips om Laikor även om hans egen är ett oprövat kort än så länge. En mycket trevlig hund kan jag dock intyga. Mr x har dessutom en nyligen införskaffad Ruger etta så ni får mycket add surra om.