Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Någon vänlig själ som skall till Torsbo i helgen?

Featured Replies

Publicerat

Hej alla glada. Så här ligger det till...

Är i färd med att köpa min första studsare. Har kollat ett gäng fabrikat (kaliber har jag också bestämt så den diskussionen kan vi lämna därhän) i ett par månader nu och efter mycket klämmande och kännande bestämt att det blir en Sauer 202 Classic som hamnar i skåpet. Ekonomin tillåter inte nån av de flashiga modellerna och som jag har förstått det är det samma mekanism på bössorna och det är den jag har snöat in på. Duktigt!

Nåväl. Hittade en beggad på Blocket (14 kakor inkl. Leupoldringar) som skulle vara i nyskick. Självklart ringer jag en dag försent då nån hade varit inne igår och köpt den. Jävla dig!!!

Så. På Torsbo har de en likadan (utan ringar) som ligger inom de ekonomiska toleranserna. När jag ringde och snackade med en säljare tidigare idag och frågade i vilket skick den var i fick jag svaret att den är helt okej. Detta räcker dock inte för att jag ska slänga in en handpenning utan jag skulle gärna vilja ha lite mer kött på benen som det heter.

Jag var på Torsbo förra veckan när jag var på väg hem från Götet men vad jag missade nog den här bössan då och det känns lite sådär och sätta sig i bilen i morgon och dåna ca. 80 mil TOR för att kolla på en bössa som man kanske inte har lust att dega för. Till saken hör att jag kan få en ny på Svante Nilsson i Uppsala för 14,9 tuss (den på Torsbo är ett par tusen billigare) men om den beggade är i bra skick är det såklart intressant.

Satan vad långt detta blev, var inte alls meningen, men...

...om någon glad (eller ledsen också för den delen med det hoppas jag verkligen inte) forumist har vägarna förbi Torsbo de närmsta dagarna vore jag schjuuuuuukt tacksam om han/hon/den/det har lust att kolla på pangen jag är sugen på. Det skall alltså finnas en Sauer 202 Classic 308 Win i högerutförande som enligt deras hemsida lossnar för 12.500:- (Och saaatans om nån hinnar före den här gången :) )

Hör av er här eller via PM.

Peace out medmänniskor!

//Laz

Publicerat

Så här gör du...

Ring och reservera bössan, håll pulsen nere under helgen och kommande vecka så hinner jag få min licens varav jag åker och hämtar min pang och tar en titt på din samtidigt. :D

Ett pm med ditt fullständiga namn så jag har nått att uppge då jag skall kolla bössan åt dig eftersom dom ställer undan den.

Mvh. Robban

Publicerat
  • Författare
Så här gör du...

Ring och reservera bössan, håll pulsen nere under helgen och kommande vecka så hinner jag få min licens varav jag åker och hämtar min pang och tar en titt på din samtidigt. B)

Ett pm med ditt fullständiga namn så jag har nått att uppge då jag skall kolla bössan åt dig eftersom dom ställer undan den.

Mvh. Robban

Guld. Helt enkelt guld Robban. PM kommer...

Publicerat
Guld. Helt enkelt guld Robban. PM kommer...

Det är ett fantastiskt forum då vi har hjälp av varandra. B)

Publicerat
  • Författare
Det är ett fantastiskt forum då vi har hjälp av varandra. :)

Dang right, huvvet på spiken, WORD helt enkelt! B)