Publicerat April 1, 200917 yr Ägg skjutning på spillepengens skjutbana den 10/4 Långfredag Lite regler inför helgens övning Inga bakstöd! Inga camokläder! Inga FSR kondomer dvs skytte kläder Inga slutstycken i bössan, mer än på skjutplatsen i övrigt valfritt vapen och kaliber kom till banan med bössan inskjuten, Håkan & Jag har inte tid med en massa inskjutnings hjälp, för att ni inte kollat grejerna innan. Jag räknar med att vi samlas på banan kl 8 & börjar skjuta kl 9 All skjutning blir på 300 meter Ta med mycket ammo Kostnader och upplägg Långfredag grund start avgift 50:- ägg skjutning 1 ägg 3skott /1minut 10:- så många ggr ni vill varje träff ger en finalplats final 10ägg obegränsat antal skott 1 minut Know your limits 6skott 2/min 10:- /tavla Bästa träffbild 5skott 2/min 10:- /tavla pengarna i varje gren går oavkortat till vinnaren så starta laddpressarna grabbar ,här finns möjlighet å bränna möed krut jag vill gärna att ni meddelar er här om ni tänker komma så jag vet på ett ungefär hur många som kommer. /Rune
Publicerat April 6, 200917 yr Författare Finns det inget skytteintresse på detta forumet. Någon måste väl vara sugen på att träffas och skjuta lite under ordnade former. Det är ett antal på andra forumet samt några som häckar på båda. välkommna till ett soligt Skåne. /Rune
Publicerat April 6, 200917 yr Finns det inget skytteintresse på detta forumet. Någon måste väl vara sugen på att träffas och skjuta lite under ordnade former. Det är ett antal på andra forumet samt några som häckar på båda. välkommna till ett soligt Skåne. /Rune Har inget att skjuta med
Publicerat April 6, 200917 yr Det samma gäller här... Fick äntligen ordning på mina svenska papper i går men kommer inte att hinna flytta mina bössor innan Tror jag är tämligen chanslös med hagel på 300 meter, även om jag förmodligen inte skulle banga på att testa!!!
Publicerat April 6, 200917 yr Har fullt upp med flytten annars hadde det varit kul att få panga lite.
Publicerat April 6, 200917 yr Ajsing att ni ligger så långt från Stockholm - det hade varit fantastiskt roligt att testa sina gränser!
Publicerat April 6, 200917 yr Författare Jag kan bara läsa dåliga bortförklaringar........................ Oj...Oj...Oj....vart är jägar/skyttkåren på väg........ Förmodligen ner i bortförklaringsträsket verkar det som.. /Rune
Publicerat April 6, 200917 yr Jag kan bara läsa dåliga bortförklaringar........................ Oj...Oj...Oj....vart är jägar/skyttkåren på väg........ Förmodligen ner i bortförklaringsträsket verkar det som.. /Rune Var ngn som skulle ta fram priser på lite järnvaror