Publicerat April 4, 200917 yr Den mycket hjälpsamma personalen på theopticzone.com påstår att det inte fionns någon Leupold QR-bas som passar till min 648, men jag är mycket tveksam till det. Någon som vet säkert?
Publicerat April 4, 200917 yr Om så är fallet går det ju att använda Weaver-klackar och QRW istället..Lite dyrare iofs..
Publicerat April 4, 200917 yr Författare Om så är fallet går det ju att använda Weaver-klackar och QRW istället..Lite dyrare iofs.. ..och mycket högre. Har redan QRW, men vill ha extralåga ringar till Aimpoint och Zeiss 1-6x42, vilket bara finns med QR-systemet
Publicerat April 5, 200917 yr Författare Från konversationen med theopticzone: "It looks like the model 648 is a Mauser FN with a M98 Action. In that case, Leupold does not offer a QR base for the M98 action. Let us know if you have any other questions"
Publicerat April 5, 200917 yr Jag har ett par Leupold QR baser och ringar till en FN Mauser. De finns alltså och de bör passa din. De är till salu, så PM:a mig om du vill ha dem.