Publicerat April 5, 200917 yr Tänkte att det kanske är fler än jag som brukar filma hunden lite under både träning & lek? I vilket fall som hellst, jag postar länken till youtube. Detta är Castors (Ytterforsens Pan) första apport på räv, tyvärr så var räven tok-stor så jag ville göra det lite lätt för honom första ggn med att bara köra med svans. Avlämningen är inte alls ok, men jag ställer inte detta krav på honom då jag inte går jaktprov utan jag utövar endast praktisk jakt.
Publicerat April 6, 200917 yr Kul att se! Det verkar vara fart i Castor. Skulle gärna filma, men mobilkameran är skitdålig och minneskortet på digitalkameran är så vansinnigt litet, ska köpa ett större så man kan filma mer än 5 sekunder.
Publicerat April 6, 200917 yr Författare Kul att se! Det verkar vara fart i Castor. Skulle gärna filma, men mobilkameran är skitdålig och minneskortet på digitalkameran är så vansinnigt litet, ska köpa ett större så man kan filma mer än 5 sekunder. Ja, det är en fartig kille. Ska hänga på 2-4 kg på svansen till nästa gång för att se om han bärgar den med lite vikt, film på det kommer med.
Publicerat April 15, 200917 yr Jag brukar filma lite när jag e ute med någon av hundarna, har skaffat ytterligare en nu. Tyvärr brukar kameran vara hemma när man har de där kanon sekvenserna. Och det man väl filmat orkar man sällan fixa till så att det är något att lägga ut. men här är ett par film snuttar iaf //Johan
Publicerat April 16, 200917 yr Författare Roligt att se fler som har kameran med ibland. Denna filmsnutt är Castors allra första kontakt med svin med.