Publicerat April 9, 200917 yr Funderar på att ta några lektioner på skeetbanan, tycker det är förbannat kul men är rätt kass. Väldigt kass tom..siktar och har mig. Finns det någon/några bra instruktörer i eller runt Västerås/Örebro eller närliggande?
Publicerat April 14, 200917 yr Finns det inga duktiga tävlingsskyttar du kan vända dig till? Leta rätt på nägon bana där det är träningskvällar. Jag garanterar att Du får råd som hjälper dig. Lite långt härifrån annars hade du varit välkommen. Har just skjutit 75 skott ikväll för första gången det här året. Man är ringrostig men över 20 ligger man i allafall. Dom där ###¤% sagaskotten smäller inte som dom ska.
Publicerat April 14, 200917 yr Författare Finns det inga duktiga tävlingsskyttar du kan vända dig till? Leta rätt på nägon bana där det är träningskvällar. Jag garanterar att Du får råd som hjälper dig. Lite långt härifrån annars hade du varit välkommen. Har just skjutit 75 skott ikväll för första gången det här året. Man är ringrostig men över 20 ligger man i allafall. Dom där ###¤% sagaskotten smäller inte som dom ska. 20 skjuter inte jag i toppform ens ju Hur som, lutar åt att man bokar ett par tre timmar på någon skjutskola neråt i landet, lastar ungar, fru å bössa och passar på att hälsa på släkten.