Publicerat Oktober 17, 200520 yr Hejsan. Jag är en 39 åring som börja jaga när jag kunde bära bössan. "preskiberat hoppas jag" ;D Bor mitt i skogen i Småland men har ingen jakträtt där men jagar hos mina föräldrar. Blir tyvärr inte så mycket som jag skulle vilja men hoppas jag kan öka på dagarna i skogen. Det har börjat bli vildsvin i jaktmarkerna så man kan ju hoppas.........
Publicerat Oktober 18, 200520 yr Uppväxt i Tegnaby men nu bor jag Herråkra utanför Lenhovda. Inte så långt från en av mina marker då, Lysteryd norr om Furuby.
Publicerat Oktober 18, 200520 yr Inte så långt från en av mina marker då, Lysteryd norr om Furuby. Kör förbi där nästan varje dag.
Publicerat Oktober 18, 200520 yr Kör förbi där nästan varje dag. Där ser man. Var jagar du då? Tegnaby?
Publicerat Oktober 18, 200520 yr Där ser man. Var jagar du då? Tegnaby? Japp. Mina föräldrar bor där och kan man jaga gratis ;D så behöver man ju inte arrendera mark. Nu är det inte så stor mark men där finns mycket rådjur, hare, fasan och nu har det som sagt kommit vildsvin också. Ska bli kul när man lyckas lägga omkull en gris.
Publicerat Oktober 18, 200520 yr Jagar mest hemma i Tolg. Där har grisarna börjat komma tillbaka efter att ha varit lite tunt ett år. Haft några fina ståndskall.