Publicerat April 9, 200917 yr Glad Påsk på er alla jägare ute i landet. Passa er för överflygande damer på väg till blåkulla. Risken finns att de får soppatorrt eller att katten ramlar av.
Publicerat April 10, 200917 yr Glad Påsk på er alla jägare ute i landet.Passa er för överflygande damer på väg till blåkulla. Risken finns att de får soppatorrt eller att katten ramlar av. desamma! såg en med led-dioder på kvasten som störtade...den gick nog E85..tror den frös..
Publicerat April 10, 200917 yr Glad Påsk på er alla jägare ute i landet.Passa er för överflygande damer på väg till blåkulla. Risken finns att de får soppatorrt eller att katten ramlar av. Glad påsk på er. Vad det gäller häxor och annat oknytt.....min är redan väck....tyvärr har hon barnen denna veckan, så jag får väl pallra mig dit med deras påskägg.
Publicerat April 11, 200917 yr Fy fan vilken påsk den bästa i mitt liv vann fint med stålar igår . Så GLAD-PÅSK PÅ ER ALLA
Publicerat April 14, 200917 yr Glad Påsk! LOL __________________ Bildsvar kommer... Fast i kattform...
Publicerat April 14, 200917 yr Då börjar man väl nyktra till så småningom... I morgon är sista ansökningsdagen på fritidsledarlinjen jag sökt. Hoppas få svar inom kort. Man ruttnar ju bort på detta jobbet... Ingen som har något trevligt arbete ute i guds fria natur på lut??
Publicerat April 14, 200917 yr Vadå glad påsk nyss hemkommen från Egypten med tillhörander salmonella...Fyfan nästa gång gör jag som Hippen säger och stannar hemma och jagar i stället.
Publicerat April 14, 200917 yr Vadå glad påsk nyss hemkommen från Egypten med tillhörander salmonella...Fyfan nästa gång gör jag som Hippen säger och stannar hemma och jagar i stället. Du får ju skylla dig själv som åker bort från världens bästa land... Och då menar jag inte Egypten.