Publicerat April 12, 200917 yr Är en 39 årig kille från västerbotten som gillar att jaga hare med min finnstövare. Men om annan jakt erbjuds går det också bra.
Publicerat April 12, 200917 yr Hej och välkommen Kul med stövar jägare är själv en hamilton jägare sen 30 år tillbaks.
Publicerat April 13, 200917 yr Välkommen hit dej har jag hör talas om av gemensamma vänner du brukar jaga kring Gräsmyr ? Är en 39 årig kille från västerbotten som gillar att jaga hare med min finnstövare.Men om annan jakt erbjuds går det också bra.
Publicerat April 13, 200917 yr Hur ska vi nu om vända dig så du jagar räv med stövarn Istället så man får fara och hjälpa dig att få ut dem. Fresten har jag hört att han går riktigt bra.Kul att fler hittar hit Är en 39 årig kille från västerbotten som gillar att jaga hare med min finnstövare.Men om annan jakt erbjuds går det också bra.
Publicerat April 13, 200917 yr Författare Hur ska vi nu om vända dig så du jagar räv med stövarn Istället så man får fara och hjälpa dig att få ut dem. Fresten har jag hört att han går riktigt bra.Kul att fler hittar hit Hej själv Kan nog bli lite svårt att få hon på räv ,det finns inget intresse hos hon . Kul att du hört att hon är bra,själv är jag mycket nöjd
Publicerat April 13, 200917 yr VÄLKOMMEN Stövarsten!! Dig har jag nog rent av träffat på någongång tror jag bestämt...
Publicerat April 13, 200917 yr Hur gick fisket i dag? var de hå hugget jag var nästan fram till sjön spårade en grävling tänkte kolla var den bor men det blev tapp solen hade för stört spåren där borta. Är en 39 årig kille från västerbotten som gillar att jaga hare med min finnstövare.Men om annan jakt erbjuds går det också bra.
Publicerat April 13, 200917 yr Författare Hur gick fisket i dag? var de hå hugget jag var nästan fram till sjön spårade en grävling tänkte kolla var den bor men det blev tapp solen hade för stört spåren där borta. Identifiera dig så jag vet vem du är
Publicerat April 13, 200917 yr Hej ! Rolf Molin bor i mullsjö och jagat hela livet har alltid varit med hemma och jagat upp vuxen med jämthundar och schiller stövare.Har fem hundar själv en TJT,FOXT,två schillertikar och en karelar/gråhundsblandis så jag har en del att pyssla med. Pratade med Mangnus Westerlunds hörde att ni var i krokarna och fiskade där av fiske frågan. Identifiera dig så jag vet vem du är
Publicerat April 13, 200917 yr Författare Hej ! Rolf Molin bor i mullsjö och jagat hela livet har alltid varit med hemma och jagat upp vuxen med jämthundar och schiller stövare.Har fem hundar själv en TJT,FOXT,två schillertikar och en karelar/gråhundsblandis så jag har en del att pyssla med. Pratade med Mangnus Westerlunds hörde att ni var i krokarna och fiskade där av fiske frågan. Men tjena! Förstod nästan att det var du. Pratade med Jonas för att klura ut vem du är. Hälsa frugan, jag känner henne sedan tidigare. Hoppas vi kan jaga tillsammas i höst.
Publicerat April 13, 200917 yr Det vore kul! vi skall bygga provgryt här i vår. Kom om på kaffe och få dig en titt på gryt träningsanläggningen så du blir sugen att skaffar dig en till stövare för räv också. Mina stövare driver både och men vill inte ta gammla rävslag om det finns färskt med hare är det kört då byter de om inte räven är på benen. skall byta ut en av stövarna och skaffa en Foxhund i stället nu när vi får mera att jaga som lo,björn, räv, mårdhund så bör den vara ett intressant alternativ om man också har gryt hundar hemma. Kul att ge dig lite huvudbry vem jag var *L*. Men tjena!Förstod nästan att det var du. Pratade med Jonas för att klura ut vem du är. Hälsa frugan, jag känner henne sedan tidigare. Hoppas vi kan jaga tillsammas i höst.