Publicerat April 13, 200917 yr Jag är en jägare/sportskytt från Uppsala & är 37 år. Bor mitt i smeten med sambo & liten dotter. Jagat större delen av mitt liv & sportskytt sedan många år. Inom jakt så gillar jag alla typer av jakt & är OFTA i skogen. Även varit utomlands o jagat. Är även bågjägare (gilla det eller ej:)) & va på hösten 08 & jagade i USA (WI) & jagade vitsvanshjort. Inom skytte så är jag väl nog mest intresserad av PPC skytte men det blir en o annan fältrunda åxå. Jagar gör jag på flera ställen runt Uppsala & på andra ställen när tillfälle ges Va nog allt men fråga om ni undrar över nått, man ska inte dö nyfiken....
Publicerat April 13, 200917 yr Välkommen ut ur garderoben då Rugern där, vad är det för kalibern på den? Rätt välutrustad såg jag! Mvh!
Publicerat April 13, 200917 yr Författare det är en 223a & jag har nog satt på allt som går på den Men det är mest på skoj, när allt är på så får jag bara ha den på skjutbanan. Eller menar du vapengarderoben...eller har du pratat med min sambo om mig?
Publicerat April 13, 200917 yr Nope inte sambon.. såvitt jag vet Allmänt nyfiken bara, lurade lite på om det var en 22lr som du hade dämpare på men icke. Mvh!
Publicerat April 14, 200917 yr Författare Såg att jag redan postat en trpd med presentation för länge sedan & glömt bort det Men hej igen !