Publicerat April 16, 200917 yr En liten snabb fråga. Vilka uppgifter ska en fälla märkas med? Blev lite osäker.
Publicerat April 16, 200917 yr En liten snabb fråga.Vilka uppgifter ska en fälla märkas med? Blev lite osäker. Namn och kontaktuppgifter tror jag, ska finnas en tråd under jägareförbundets area på forumet där frågan är lyft =)
Publicerat April 16, 200917 yr Författare Namn och kontaktuppgifter tror jag, ska finnas en tråd under jägareförbundets area på forumet där frågan är lyft =) Tack för snabbt svar! Ska se om jag hittar tråden. MVH// Freddan
Publicerat April 17, 200917 yr Namn och kontaktuppgifter tror jag, ska finnas en tråd under jägareförbundets area på forumet där frågan är lyft =) Fällan skall oxå märkas med den betäckning den har fått av NV ! Janne
Publicerat April 17, 200917 yr Fällan skall oxå märkas med den betäckning den har fått av NV !Janne Det är bra tur att det är NV som sköter om den saken...jag skulle då INTE vilja betäcka en fälla... P.S Förlåt Janne, men jag kunde bara inte låta bli nu när det är fredag och allt...