ErX 12 Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Jag har skickat min Husqvarna 6,5 till blekinge nu. Mottagaren har hämtat ut både bössa och slutstycke, men inga pengar har kommit in... Paketen är skickade via Posten med betalningssättet Postförskott, så köparen kan väl inte lura mig? Nån som vet vad som kan ha hänt? Kan det ta ett tag innan pengarna kommer in? För paketen hämtades igår. Quote Link to post Share on other sites
Johansson 0 Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Paketen är skickade via Posten med betalningssättet Postförskott, så köparen kan väl inte lura mig? Nej, har posten lämnat ut paketet utan att ha tagit betalt så blir det de som får betala din fordran. Men det brukar ta några dagar innan pengarna kommer till dig. Quote Link to post Share on other sites
ErX 12 Posted April 16, 2009 Author Share Posted April 16, 2009 Nej, har posten lämnat ut paketet utan att ha tagit betalt så blir det de som får betala din fordran. Men det brukar ta några dagar innan pengarna kommer till dig. Okej! Skönt att veta! Tack Quote Link to post Share on other sites
asm 33 Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Det kan ta upp till 3 bankdagar innan pengarna kommer in på ditt bankgiro Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts