Publicerat April 18, 200917 yr Hej Medic 76 här, 33 år ung från Norrbotten numera stortrivandes som skåning. Bor i Malmö. Studerar för att komma dit jag vill. Har inte jagat så mycket men har haft jägarexamen sen jag var 15. Har lite mer skytteerfarenhet än jakt mest militärt men även civilt Vill komma igång så smått med jakt och börjar med hageljakt. Tycker att det verkar vara en kul samling med folk här och ser fram emot att vara här. Göran
Publicerat April 18, 200917 yr Hej Medic 76 här,33 år ung från Norrbotten numera stortrivandes som skåning. Bor i Malmö. Studerar för att komma dit jag vill. Har inte jagat så mycket men har haft jägarexamen sen jag var 15. Har lite mer skytteerfarenhet än jakt mest militärt men även civilt Vill komma igång så smått med jakt och börjar med hageljakt. Tycker att det verkar vara en kul samling med folk här och ser fram emot att vara här. Göran Hej & välkommen hit broder i exil! Vi hoppas att du flyttar hem till länet igen!
Publicerat April 18, 200917 yr Välkommen hit. Men hur kan man lämna de norra delarna av vårat land för att bo i de södra platta delarna av landet?
Publicerat April 19, 200917 yr Får hålla med norrlänningarna och fundera hur i helsike man kan flytta från norrland... Välkommen hit iaf