Publicerat April 19, 200917 yr Bor utanför Växjö med fru och två barn. Jag har älghundar så det blir ganska mycket älgjakt för mig på höstarna. Jagar runt i några lag i kronoberg brukar vara uppe och jaga minst en vecka om året i norrland också. Går en del eftersök på älg med mina hundar också. När jag inte jagar älg försöker jag jaga så mycket som möjligt med min stövare. I augusti brukar jag skjuta mig en bock sen brukar det bli några storjakter på rådjur vid jul sen får dom vara ifred från mig. Skulle det bli lite tid över brukar jag försöka att jaga änder och duvor, grävling med ställande hund är också en jakt som jag uppskattar. I år har även grisarna behagat visa sig på våra marker så nu har jag tänkt få igång någon av spetsarna på gris verkar vara en kul jakt. Det var lite om mig. Mvh M.R
Publicerat April 19, 200917 yr Vi har ju träffats men jag säger i alla fall Hej och välkommen. Hur gick kikare köpet.
Publicerat April 19, 200917 yr Författare Vi har ju träffats men jag säger i alla fall Hej och välkommen. Hur gick kikare köpet. Tack Det gick bra jag köpte en Zeiss varipoint 1,5-6x42 med riktmedel 60 han låg en bra bit under dom andra jag kollat med.
Publicerat April 19, 200917 yr Hej & välkommen hit smålänning! Från en som har emigrerat ifrån Huskvarna!
Publicerat April 19, 200917 yr TackDet gick bra jag köpte en Zeiss varipoint 1,5-6x42 med riktmedel 60 han låg en bra bit under dom andra jag kollat med. Ett bara köp med andra ord.
Publicerat April 22, 200917 yr En smålänning till! Trevligt och, "välkummen sa hän va"! MVH Mollskinnaren!