Publicerat April 20, 200917 yr Har en lös drivande hund som springar runt här hemma på gården. Det verkar vara en blandras mellan Tollare och chäfer. Hunden är skygg men inte agresiv på något sett. Finns det någon som saknar eller vet om vem s hunden kan vara vore jag tacksam. Den springer runt i området runt Nye utanför Vetlanda /lasse
Publicerat April 20, 200917 yr Kolla med länsman! Annars så är et väl bra ringa B.E? Han har mer än säkert koll på allt sånt.. Radion Jönköping har väl ngn form av efterlysningsprogram?
Publicerat April 20, 200917 yr Författare Ring polisen Har redan varit i kontakt med dom ett flertal ggr. Hittas inte ägaren snart kommer att avlivningstillstånd /Lasse
Publicerat April 20, 200917 yr Har redan varit i kontakt med dom ett flertal ggr.Hittas inte ägaren snart kommer att avlivningstillstånd /Lasse Hua! Det fösökte jag få på ett gäng hundar som jagade hemma.. VAr i princip omöjligt.. Men iofs.. då fanns en ägare. Finns ju ngn sidan på nätet.. www.hittadjur.se Dra ett mail dit och kolla?
Publicerat April 20, 200917 yr Författare Hua!Det fösökte jag få på ett gäng hundar som jagade hemma.. VAr i princip omöjligt.. Men iofs.. då fanns en ägare. Finns ju ngn sidan på nätet.. www.hittadjur.se Dra ett mail dit och kolla? har lagt in en annons där nu, får se om någon nappar. Vore ju bra om ägaren kom tillrätta inte roligt att avliva. /Lasse
Publicerat April 20, 200917 yr Går det inte att locka in den med mat el dyligt, öppna bakluckan på bilen så kan ibland även skygga hundar hoppa in. Hur länge har den sprungit där?
Publicerat April 20, 200917 yr Har en lös drivande hund som springar runt här hemma på gården.Det verkar vara en blandras mellan Tollare och chäfer. Hunden är skygg men inte agresiv på något sett. Finns det någon som saknar eller vet om vem s hunden kan vara vore jag tacksam. Den springer runt i området runt Nye utanför Vetlanda /lasse Hahahaha.. vart nära att knäppa den igen? Det är DEN hunden du menar va? =)
Publicerat April 20, 200917 yr Författare Går det inte att locka in den med mat el dyligt, öppna bakluckan på bilen så kan ibland även skygga hundar hoppa in. Hur länge har den sprungit där? Kroken och Flex såg den första gången för över en månad sedan. Problemet är att ingen är hemma på dagarna när hunden oftast visar sig, jag får för mig att det är någon som släpper ut sin hund för rastning dagtid Ska se om det inte går att locka in den i en av våra hundgårdar med lite mat. Hahahaha.. vart nära att knäppa den igen? Det är DEN hunden du menar va? =) Ja det är den hunden, Ingen har varit när att skjuta den men det kan bli det /Lasse
Publicerat April 23, 200917 yr Författare Hundägaren upphittad. En av våra närmaste grannar som skaffat ny hund. Tydligen upphittat på en mack i Polen och sedan vistats i karantän ett tag. Kostnad 40000. Hon skulle nog varit lycklig om jag avlivat den, /Lasse
Publicerat April 23, 200917 yr Hundägaren upphittad.En av våra närmaste grannar som skaffat ny hund. Tydligen upphittat på en mack i Polen och sedan vistats i karantän ett tag. Kostnad 40000. Hon skulle nog varit lycklig om jag avlivat den, /Lasse Och varför var den lös så här års?
Publicerat April 24, 200917 yr Författare Och varför var den lös så här års? Slarv från ägaren, den var bunden i lina och lösgjorde sig från den tydligen. inte helt säker på det då det var lite stalltjejer som var där på dagarna och jag tror att de ville ha hunden lös och leka med och då smet den mellan varven. Nu hoppas vi att problemet är löst. /Lasse
Publicerat April 24, 200917 yr Hundägaren upphittad.En av våra närmaste grannar som skaffat ny hund. Tydligen upphittat på en mack i Polen och sedan vistats i karantän ett tag. Kostnad 40000. Hon skulle nog varit lycklig om jag avlivat den, /Lasse Åh dra åt.. vilken jäkla tur att jag tryckte på säkringen på bössan igen....
Publicerat April 24, 200917 yr Författare Åh dra åt.. vilken jäkla tur att jag tryckte på säkringen på bössan igen.... Bra jobbat Ägaren till hunden bor i det gula huset som låg rakt fram som du låg på den kullen... /Lasse
Publicerat April 24, 200917 yr haha vilken jävla tråd detta var Skönt att de ordna upp sig.. men vilken jädra story..
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.