Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lös hund

Featured Replies

Publicerat

Har en lös drivande hund som springar runt här hemma på gården.

Det verkar vara en blandras mellan Tollare och chäfer.

Hunden är skygg men inte agresiv på något sett.

Finns det någon som saknar eller vet om vem s hunden kan vara vore jag tacksam.

Den springer runt i området runt Nye utanför Vetlanda

/lasse

Publicerat

Ring polisen

Publicerat

Kolla med länsman! Annars så är et väl bra ringa B.E? Han har mer än säkert koll på allt sånt.. :P Radion Jönköping har väl ngn form av efterlysningsprogram?

Publicerat
  • Författare
Ring polisen

Har redan varit i kontakt med dom ett flertal ggr.

Hittas inte ägaren snart kommer att avlivningstillstånd :P

/Lasse

Publicerat
Har redan varit i kontakt med dom ett flertal ggr.

Hittas inte ägaren snart kommer att avlivningstillstånd :P

/Lasse

Hua!

Det fösökte jag få på ett gäng hundar som jagade hemma.. VAr i princip omöjligt.. :P Men iofs.. då fanns en ägare.

Finns ju ngn sidan på nätet.. www.hittadjur.se

Dra ett mail dit och kolla?

Publicerat
  • Författare
Hua!

Det fösökte jag få på ett gäng hundar som jagade hemma.. VAr i princip omöjligt.. :P Men iofs.. då fanns en ägare.

Finns ju ngn sidan på nätet.. www.hittadjur.se

Dra ett mail dit och kolla?

har lagt in en annons där nu, får se om någon nappar.

Vore ju bra om ägaren kom tillrätta inte roligt att avliva.

/Lasse

Publicerat
:wub: Går det inte att locka in den med mat el dyligt, öppna bakluckan på bilen så kan ibland även skygga hundar hoppa in. Hur länge har den sprungit där?
Publicerat
Har en lös drivande hund som springar runt här hemma på gården.

Det verkar vara en blandras mellan Tollare och chäfer.

Hunden är skygg men inte agresiv på något sett.

Finns det någon som saknar eller vet om vem s hunden kan vara vore jag tacksam.

Den springer runt i området runt Nye utanför Vetlanda

/lasse

Hahahaha.. vart nära att knäppa den igen? :wub: Det är DEN hunden du menar va? =)

Publicerat
  • Författare
:wub: Går det inte att locka in den med mat el dyligt, öppna bakluckan på bilen så kan ibland även skygga hundar hoppa in. Hur länge har den sprungit där?

Kroken och Flex såg den första gången för över en månad sedan.

Problemet är att ingen är hemma på dagarna när hunden oftast visar sig, jag får för mig att det är någon som släpper ut sin hund för rastning dagtid :D

Ska se om det inte går att locka in den i en av våra hundgårdar med lite mat.

Hahahaha.. vart nära att knäppa den igen? :D Det är DEN hunden du menar va? =)

Ja det är den hunden, Ingen har varit när att skjuta den men det kan bli det ;)

/Lasse

Publicerat
  • Författare

Hundägaren upphittad.

En av våra närmaste grannar som skaffat ny hund.

Tydligen upphittat på en mack i Polen och sedan vistats i karantän ett tag. Kostnad 40000. Hon skulle nog varit lycklig om jag avlivat den,

/Lasse

Publicerat
Hundägaren upphittad.

En av våra närmaste grannar som skaffat ny hund.

Tydligen upphittat på en mack i Polen och sedan vistats i karantän ett tag. Kostnad 40000. Hon skulle nog varit lycklig om jag avlivat den,

/Lasse

Och varför var den lös så här års?

Publicerat
  • Författare
Och varför var den lös så här års?

Slarv från ägaren, den var bunden i lina och lösgjorde sig från den tydligen. inte helt säker på det då det var lite stalltjejer som var där på dagarna och jag tror att de ville ha hunden lös och leka med och då smet den mellan varven.

Nu hoppas vi att problemet är löst.

/Lasse

Publicerat
Hundägaren upphittad.

En av våra närmaste grannar som skaffat ny hund.

Tydligen upphittat på en mack i Polen och sedan vistats i karantän ett tag. Kostnad 40000. Hon skulle nog varit lycklig om jag avlivat den,

/Lasse

Åh dra åt.. vilken jäkla tur att jag tryckte på säkringen på bössan igen....

Publicerat
  • Författare
Åh dra åt.. vilken jäkla tur att jag tryckte på säkringen på bössan igen....

Bra jobbat :lol:

Ägaren till hunden bor i det gula huset som låg rakt fram som du låg på den kullen...

/Lasse

Publicerat

haha vilken jävla tråd detta var :lol: Skönt att de ordna upp sig.. men vilken jädra story..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.