Publicerat April 20, 200917 yr Salle är en 27 årig grabb från Skövde! Jag jagar nästan allt som är tillåtet på våra marker som ligger nere på gränsen till Småland! Jag har en Basset Artesien Normand som jag ska börja jaga in nu till hösten! Hundjakten av alla slag ligger mig varmt om hjärtat eftersom man inte behöver vara mitt i händelsernas centrum utan kan va med i matchen även om det händer en bit bort! Jag kommer väl fylla på med mer allt eftersom!! mvh // Salle
Publicerat April 20, 200917 yr Välkommen och tack för besöket. Här kommer du att trivas. Hälsa farsan. A.
Publicerat April 20, 200917 yr Författare Det var en riktigt trevlig helg!! Morsan blev sådär glad när farsan kom hem och sa att han skulle göra iordning skinnet idag på hennes födelsedag!! Och hon ville absolut inte ha en sälskalle i present heller!! // Salle
Publicerat April 20, 200917 yr Författare Jag fick föresten skjuta en gnagare när jag kom hem igår kväll!! Ingen bäver men en stor råtta hade gått i fällan jag har har stående i garaget!! Alltid något!!
Publicerat April 21, 200917 yr Det var en riktigt trevlig helg!!// Salle Och efter helgens äventyr kan du ju kalla dig "ärrad jägare"
Publicerat April 21, 200917 yr Välkommen! Mer folk från "Stan' som ingen behôvde" är precis vad den här sajten behöver! MvH
Publicerat April 22, 200917 yr Författare Välkommen!Mer folk från "Stan' som ingen behôvde" är precis vad den här sajten behöver! MvH Jag har faktiskt tagit mitt förnuft till fånga och flyttat ut från stan och hyr numera ett hus några kilometer utanför!! Förmodligen enda hyreshuset i länet där fri räv- och vildsvinsjakt står inskrivet i kontraktet!! (Synd att inga vildsvin synts till bara!!)
Publicerat November 3, 200916 yr Författare Jag skriver nog mest här ändå!! http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=18179