Publicerat April 20, 200917 yr +40 år ung bor i Kukkola (inte så långt från Kukkolaforsen) i NORRBOTTEN Har jagat älg i 25 år har haft egen hund i 6 år så älgjakten är jag bevandrad i. Annars så började jaktlivet med stövarjakt (har jakt det bästa som finns) har tyvärr inte tid att jaga så mkt hare pga älgjakten.......... Har även skaffat en Labbe så det blir till att spåra (skadskjutna älgar o dyl), samt apportera vid sjöfågeljakten. Ja det var lite kort om mig // JägarNNNNNN
Publicerat April 20, 200917 yr Välkommen till jaktsidan.se! Hoppas du kommer att trivas i denna oas av diskussioner och information!
Publicerat April 20, 200917 yr Kukkola Har jagat småvilt i Kukkola sedan jag tog jägarexamen 84. Farsan är därifrån och min farbror samt min har och älgjagande kusin bor där. Skapliga skogsfågelmarker och en alltid lika trevlig sjöfågelpremiär den 20e augusti Välkommen till jaktsidan
Publicerat April 21, 200917 yr Författare Tack för alla välkomnanden det värmer. Det verkar ju vara ett trevligt forum det här. Ska försöka vara inne (på forumet)så ofta som möjligt // JägarNNNNNN