Publicerat April 23, 200917 yr Hej 40 årig värmlänning som har hållit på med jakt sedan jägarexamen togs på skogsbruksskolan Södra Viken 1985. Uppvuxen med taxar men inga jakthund för tillfället, endast en rottweiler som får agera hare på löprundorna. Jaktligt är det mest älgjakt och lite småvilt. Har på senare år blivit mer och mer biten av hagelskytte, inte för att jag är någon så värst duktig skytt men när lerduvorna bli till småkross så har jag mycket kul. Brukar ta med min kastare och åka upp på skogen någon kväll varje vecka under sommaren.
Publicerat April 23, 200917 yr Hej40 årig värmlänning som har hållit på med detta med jakt sedan jägarexamen togs på skogsbruksskolan Södra Viken 1985. Uppvuxen med taxar men inga jakthund för tillfället, endast en rottweiler som får agera hare på löprundorna. Jaktligt är det mest älgjakt och lite småvilt. Har på senare år blivit mer och mer biten av hagelskytte, inte för att jag är någon så värst duktig skytt men när duvorna bli till småkross så har jag mycket kul. Brukar ta med min kastare och åka upp på skogen någon kväll varje vecka under sommaren. Välkommen till, nu tar vi snart över sidan vi värmlänningar.. som sagt Vart i länet håller du hus?
Publicerat April 23, 200917 yr Författare Välkommen till, nu tar vi snart över sidan vi värmlänningar.. som sagt Vart i länet håller du hus? Jösse härad
Publicerat April 23, 200917 yr Hej40 årig värmlänning som har hållit på med detta med jakt sedan jägarexamen togs på skogsbruksskolan Södra Viken 1985. Uppvuxen med taxar men inga jakthund för tillfället, endast en rottweiler som får agera hare på löprundorna. Jaktligt är det mest älgjakt och lite småvilt. Har på senare år blivit mer och mer biten av hagelskytte, inte för att jag är någon så värst duktig skytt men när duvorna bli till småkross så har jag mycket kul. Brukar ta med min kastare och åka upp på skogen någon kväll varje vecka under sommaren. Välkommen! Tog också min jägarexamen på Södra viken