Publicerat April 24, 200917 yr Hej! Tänkte uppdatera mig lite. Mats heter jag 24 år och är bosatt i Sollefteå trakten Intresset för jakt har alltid funnits sen barnsben men det var inte förens i april 09 jag tog min examen och började ta tag i jakten och allt annat som hör till:) Den jakt jag har tänkt att bedriva är för mestadels småviltsjakt/predator jakt på kråkfågel och räv. Blir väl en Jaktdagbok så småningom när det allt börjar falla på plats:D mvh Daddy
Publicerat April 24, 200917 yr Välkommen hit Läs lite hageltrådar på forumet så får du fler råd än behöver och kan hantera
Publicerat April 24, 200917 yr Författare Välkommen hit Läs lite hageltrådar på forumet så får du fler råd än behöver och kan hantera Tackar det ska jag göra:)
Publicerat April 24, 200917 yr Trevligt med en Norrtäljebo Själv är man från Riala, inte särskilt långt emellan alltså....
Publicerat April 24, 200917 yr Författare Trevligt med en Norrtäljebo Själv är man från Riala, inte särskilt långt emellan alltså.... Trevligt det:) finns det fler folk här som är nära i krokarna runt norrtälje?
Publicerat April 24, 200917 yr välkommen hit. köp en billig pump eller en dyrare browningbock. ett dera. beggade miroku(stavas?) annars är fina grejer du kan leta efter.
Publicerat April 25, 200917 yr Välkommen Fattas lite mer än två år till att jag kan "kolla" på bösser
Publicerat April 26, 200917 yr Författare välkommen hit. köp en billig pump eller en dyrare browningbock. ett dera. beggade miroku(stavas?) annars är fina grejer du kan leta efter. Tackar:)
Publicerat April 14, 201016 yr Nu ska vi va snälla Hej och välkommen! Kan kanske hjälpa dej om du är i behov av jaktmöjligheter. Bor själv i området, Du kan ju höra av dej till mej, har parat ihop folk förr, a i samband med jakt då alltså!