Publicerat April 27, 200917 yr år det nån som vet om det går att få tag på browning blr (bygelrepeter) nya. om inte skulle jag uppskatta tips om bra beganade helst kaliber 308w.
Publicerat April 27, 200917 yr Jag vet att det står en BLR på Skene Järn, men den är i kaliber 243 W, jag har själv både köpt och bytt in en dito på samma ställe i 308 W, men jag har inte sett den till försäljning, så ett hett tips är att ringa och fråga om de har den stående någon annanstans. Telefon: 0320-195 00
Publicerat April 30, 200917 yr Jag var inne i samma affär igår och sprang på en Sako Finnwolf (bygelrepeter) i kaliber 308 W. Kanske kan vara något för dig.
Publicerat Maj 1, 200917 yr Jag var inne i samma affär igår och sprang på en Sako Finnwolf (bygelrepeter) i kaliber 308 W. Jag vet inte hur många gånger jag har varit där utan att det varit öppet in till vapenavdelningen! En gång frågade jag om jag kunde få hjälp, men efter att ha väntat 10 minuter gav jag upp och gick därifrån. Trots trängseln är Torsbo bättre....