Publicerat April 27, 200917 yr Jag äger en stuga 1,5 mil från harads. Letar efter jakt på bäver i urstjärnälven, kvarnån, bodträskån eller liknande bäckar i området. Vet någon om det går att lösa jaktkort på något ställe i någon av dessa åar där det är bäver?
Publicerat April 27, 200917 yr Jag äger en stuga 1,5 mil från harads. Letar efter jakt på bäver i urstjärnälven, kvarnån, bodträskån eller liknande bäckar i området. Vet någon om det går att lösa jaktkort på något ställe i någon av dessa åar där det är bäver? Fel revir Nils l!
Publicerat April 27, 200917 yr Författare Jag har pinkat in mitt över hela Norrbotten. Jag är inte omöjlig om det finns andra ställen heller. Var och tittade efter vägen mellan Lansjärv och Edefors och det ser ut som det gjorde i Idre. Bäver överallt! Tyvärr så är de få jaktkompisar jag har inte lika intresserade som mig och därför letar jag själv efter marker som är lättillgängliga.
Publicerat April 27, 200917 yr Jag har pinkat in mitt över hela Norrbotten. Jag är inte omöjlig om det finns andra ställen heller. Var och tittade efter vägen mellan Lansjärv och Edefors och det ser ut som det gjorde i Idre. Bäver överallt! Tyvärr så är de få jaktkompisar jag har inte lika intresserade som mig och därför letar jag själv efter marker som är lättillgängliga. Jäntan från Hakkas hade bäver i bäcken nedanför E 10:an om jag inte minns fel. Annis var det hon hette. Jag har mailadress till henne om du är intresserad. PM:a mig isf!
Publicerat April 27, 200917 yr Författare Det var bara fyrbent bäver jag var ute efter. Men jag är aldrig omöjlig, Hakkas är ju inget avstånd bara 5 mil.
Publicerat April 27, 200917 yr Det var bara fyrbent bäver jag var ute efter. Men jag är aldrig omöjlig, Hakkas är ju inget avstånd bara 5 mil. Hon är sambo men hennes karl jagar och hon är med mycket ute i skogen och följer med. Dom har 2-3 hundar och Annis är sameflicka.
Publicerat April 30, 200917 yr Hon är sambo men hennes karl jagar och hon är med mycket ute i skogen och följer med. Dom har 2-3 hundar och Annis är sameflicka. Så hon är sambo med sin karl?