Publicerat Maj 1, 200916 yr Har varit sugen att byta bössa ett bra tag nu, så jag var i väg till Fritid och Vildmarks liv i Piteå. Börja klämma och känna på olika vapen men ett vapen föll mig i smaken lite extra precis som min browning bar 338 gjorde när jag införskaffaden den. Så jag gjorde slag i saken och bytte mig en 375ruger hawkeye Alaska Den känns verkligen toppen! Längtar verkligen nu till man får provskjuta den. Den kommer nog att vara fin när man går med hunden just för sitt kompakta utförande. Så till veckan ska man ordna med licens mm.... så nu kommer väl dagarna gå väldigt tröga tills man har den i sina händer! /Simon
Publicerat Maj 1, 200916 yr Kul pang - jag klämde på en sån på en mässa nyligen. Mycket pang för pengarna!
Publicerat Maj 1, 200916 yr Spännande pang och kaliber. ett litet reportage när den har kommit hem sen skulle vara otroligt intressant.. /C
Publicerat Maj 1, 200916 yr Äntligen, a "brother in caliber" Fast min en en fuskis som jag byggt på en Win 70 Push feed. Har just köpt 2 packar Oryx 300 gr som ska testas inför jakten. Så fort jag plastat bössan
Publicerat Maj 1, 200916 yr Är åxå sugen, men tilltalas mer av African modellen, längre pipa åxå......