Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

lotin minkfälla

Featured Replies

Publicerat

är lite skeptisk till lotin fällorna så jag tänkte höra om nån av erfarenheter att dela med sig av dessa?

det är främst minkfällan jag är intresserad av.

tack på förhand!

/anton

• 2 weeks later...
Publicerat
är lite skeptisk till lotin fällorna så jag tänkte höra om nån av erfarenheter att dela med sig av dessa?

tack på förhand!

/anton

Minkfällan vet jag intet om men både räv och grävling fällorna från Lotin är jag helnöjd med.

Bara positiva erfarenheter av produkterna och personerna bakom företaget och har inte alls förståelse för den "hets" vissa personer på jägareförbundet tycks driver mot företaget!

Jag tror att det ligger en hund begraven här någonstans, något gammalt gruff som nu ska betalas tillbaka.

Publicerat
Minkfällan vet jag intet om men både räv och grävling fällorna från Lotin är jag helnöjd med.

Bara positiva erfarenheter av produkterna och personerna bakom företaget och har inte alls förståelse för den "hets" vissa personer på jägareförbundet tycks driver mot företaget!

Jag tror att det ligger en hund begraven här någonstans, något gammalt gruff som nu ska betalas tillbaka.

Den hund du pratar om är det faktum att LO Lundgrens vildsvinsfälla inte är laglig att använda. Det finns alltså ingen hund. Punkt. Alla som köper den och tänker sig fånga vilt, begår jaktbrott när de satt ut fällan. De kan då bli av med vapenlicenser och dömas till fängelse. SJF värnar om det vilda och en etisk jakt - LO Lundgren värnar om sina egna pengar. Han borde naturligtvis väntat tills fällan blivit godkänd (om den nånsin blir det) men han vill bara tjäna snabba pengar på vildsvinshysterin.

• 1 month later...
Publicerat

tack på förhand!

/anton

Dom Ser ju bra ut på bilderna <_<