Publicerat Maj 1, 200916 yr är lite skeptisk till lotin fällorna så jag tänkte höra om nån av erfarenheter att dela med sig av dessa? det är främst minkfällan jag är intresserad av. tack på förhand! /anton
Publicerat Maj 12, 200916 yr är lite skeptisk till lotin fällorna så jag tänkte höra om nån av erfarenheter att dela med sig av dessa?det är främst minkfällan jag är intresserad av. tack på förhand! /anton Minkfällan vet jag intet om men både räv och grävling fällorna från Lotin är jag helnöjd med. Bara positiva erfarenheter av produkterna och personerna bakom företaget och har inte alls förståelse för den "hets" vissa personer på jägareförbundet tycks driver mot företaget! Jag tror att det ligger en hund begraven här någonstans, något gammalt gruff som nu ska betalas tillbaka.
Publicerat Maj 13, 200916 yr Minkfällan vet jag intet om men både räv och grävling fällorna från Lotin är jag helnöjd med.Bara positiva erfarenheter av produkterna och personerna bakom företaget och har inte alls förståelse för den "hets" vissa personer på jägareförbundet tycks driver mot företaget! Jag tror att det ligger en hund begraven här någonstans, något gammalt gruff som nu ska betalas tillbaka. Den hund du pratar om är det faktum att LO Lundgrens vildsvinsfälla inte är laglig att använda. Det finns alltså ingen hund. Punkt. Alla som köper den och tänker sig fånga vilt, begår jaktbrott när de satt ut fällan. De kan då bli av med vapenlicenser och dömas till fängelse. SJF värnar om det vilda och en etisk jakt - LO Lundgren värnar om sina egna pengar. Han borde naturligtvis väntat tills fällan blivit godkänd (om den nånsin blir det) men han vill bara tjäna snabba pengar på vildsvinshysterin.
Publicerat Juni 26, 200916 yr är lite skeptisk till lotin fällorna så jag tänkte höra om nån av erfarenheter att dela med sig av dessa?det är främst minkfällan jag är intresserad av. tack på förhand! /anton Dom Ser ju bra ut på bilderna