Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Skeetbana med Jimmy.Melin o Flex

Featured Replies

Publicerat

Var till skjutbanan o träna skeet med Jimmy O Melin ja Jimmy stod ju i en klass för sig han sköt ju fullt första vändan o Melin piskade ju mig med men faan vad kul vi hade jag fyllde tre stationer sista vändan men pissk fick jag av bägge två men kul var det :D så kråkorna ligger ris till när lockjakten kör i gång :D

post-906-1241376550_thumb.jpgpost-906-1241376555_thumb.jpgpost-906-1241376564_thumb.jpgpost-906-1241376800_thumb.jpg

Mvh.

Publicerat

Vill ju inte vara petig, men pöjken på första bilden har inte godkänd färdig ställning.......... :D , men snygg bysse.....

Publicerat
  • Författare

Helt ovärderligt o ha en sån kille som Jimmy som är så jävla säker på o skjuta o ge en tipps o råd hur man ska skjuta då jag är helt ny då det gäller hagel skyttet o efter lite tillrättavisning o råd började duvorna damma i luften :rolleyes:

Mvh.

Publicerat

Gött Flexen.

Man ska välja vilka man tränar med så att man raskt blir bättre :rolleyes:

Roligt som bara den att krossa(eller försöka) lerduvor.

Hade planer på att hinna med det i helgen men det stöp som vanligt.

/Lasse

Publicerat

Kul :D

Nu måste jag ta mig i kragen och ta en rejäl träningsdos, gärna med instruktör. Jag träffar ju ingenting :)

Publicerat
  • Författare

Skit kul grabbar :rolleyes: kanske kunde köra not skurebo open :angry:

Mvh.

Publicerat

FLEX va det ingen som sa till att man INTE får ha vapenrem PÅ bössan när man e på BANAN ;):angry:

Publicerat

ser trevligt ut

Publicerat
  • Författare
FLEX va det ingen som sa till att man INTE får ha vapenrem PÅ bössan när man e på BANAN :lol::lol:

Ok det visste jag inte jag ska ta upp det med grabbarna så ska du få ett mer ingående svar varför ingen har sagt not :lol:

Mvh.

Publicerat

Bra Flex <_<:D:););)

Publicerat
Skit kul grabbar <_< kanske kunde köra not skurebo open :D

Mvh.

Det vore skit kul, lite lerduva mangel innan den ordinarie duvjakten, spinner vidare lite på detta....

Jag har fått order eller rättare sagt ett önskemål från min chef att försöka få med min sjuka kollega ut på något, vad kan vara bättre en att på arbetstid panga en hög med lerduvor. Borde göra mumma för själen.

/Lasse

Publicerat
  • Författare
FLEX va det ingen som sa till att man INTE får ha vapenrem PÅ bössan när man e på BANAN <_<:D

Dom trodde att dom skulle bli kastade i stället för duvorna om dom sa till mig :)

Mvh

Publicerat
  • Författare
Det vore skit kul, lite lerduva mangel innan den ordinarie duvjakten, spinner vidare lite på detta....

Jag har fått order eller rättare sagt ett önskemål från min chef att försöka få med min sjuka kollega ut på något, vad kan vara bättre en att på arbetstid panga en hög med lerduvor. Borde göra mumma för själen.

/Lasse

Låter trevligt :lol:

Mvh.