Publicerat Maj 3, 200916 yr Var till skjutbanan o träna skeet med Jimmy O Melin ja Jimmy stod ju i en klass för sig han sköt ju fullt första vändan o Melin piskade ju mig med men faan vad kul vi hade jag fyllde tre stationer sista vändan men pissk fick jag av bägge två men kul var det så kråkorna ligger ris till när lockjakten kör i gång Mvh.
Publicerat Maj 3, 200916 yr Vill ju inte vara petig, men pöjken på första bilden har inte godkänd färdig ställning.......... , men snygg bysse.....
Publicerat Maj 4, 200916 yr Författare Helt ovärderligt o ha en sån kille som Jimmy som är så jävla säker på o skjuta o ge en tipps o råd hur man ska skjuta då jag är helt ny då det gäller hagel skyttet o efter lite tillrättavisning o råd började duvorna damma i luften Mvh.
Publicerat Maj 4, 200916 yr Gött Flexen. Man ska välja vilka man tränar med så att man raskt blir bättre Roligt som bara den att krossa(eller försöka) lerduvor. Hade planer på att hinna med det i helgen men det stöp som vanligt. /Lasse
Publicerat Maj 4, 200916 yr Kul Nu måste jag ta mig i kragen och ta en rejäl träningsdos, gärna med instruktör. Jag träffar ju ingenting
Publicerat Maj 4, 200916 yr FLEX va det ingen som sa till att man INTE får ha vapenrem PÅ bössan när man e på BANAN
Publicerat Maj 5, 200916 yr Författare FLEX va det ingen som sa till att man INTE får ha vapenrem PÅ bössan när man e på BANAN Ok det visste jag inte jag ska ta upp det med grabbarna så ska du få ett mer ingående svar varför ingen har sagt not Mvh.
Publicerat Maj 6, 200916 yr Skit kul grabbar kanske kunde köra not skurebo open Mvh. Det vore skit kul, lite lerduva mangel innan den ordinarie duvjakten, spinner vidare lite på detta.... Jag har fått order eller rättare sagt ett önskemål från min chef att försöka få med min sjuka kollega ut på något, vad kan vara bättre en att på arbetstid panga en hög med lerduvor. Borde göra mumma för själen. /Lasse
Publicerat Maj 6, 200916 yr Författare FLEX va det ingen som sa till att man INTE får ha vapenrem PÅ bössan när man e på BANAN Dom trodde att dom skulle bli kastade i stället för duvorna om dom sa till mig Mvh
Publicerat Maj 6, 200916 yr Författare Det vore skit kul, lite lerduva mangel innan den ordinarie duvjakten, spinner vidare lite på detta....Jag har fått order eller rättare sagt ett önskemål från min chef att försöka få med min sjuka kollega ut på något, vad kan vara bättre en att på arbetstid panga en hög med lerduvor. Borde göra mumma för själen. /Lasse Låter trevligt Mvh.