Publicerat Maj 8, 200917 yr Ok, fundera nu på att skaffa mig Laser Grip till min General, frågan jag ställer mig är dock om jag inte bör använda ett trad 1 pinnes sikte i kombination med lasern. Eller om man kan vara helt utan sikte. Vet att med mitt rödpunkt kan/bör jag inte kombinera då de har båda samma färg Kanske S har ett bra svar på denna fråga ?
Publicerat Maj 10, 200917 yr Ok, fundera nu på att skaffa mig Laser Grip till min General, frågan jag ställer migär dock om jag inte bör använda ett trad 1 pinnes sikte i kombination med lasern. Eller om man kan vara helt utan sikte. Vet att med mitt rödpunkt kan/bör jag inte kombinera då de har båda samma färg Kanske S har ett bra svar på denna fråga ? Hej Roger! Jag provade att sätta en laserpekare i en PackRat stabbe för många år sen, det funkar men det blir rätt enerverande för varje liten darrning i bågen syns framme på målet! För mig kändes det bara stressande men du kan ju alltid prova med en billig laserpekare först innan du köper ett dyrare sikte.
Publicerat Maj 10, 200917 yr Författare Hej Roger!Jag provade att sätta en laserpekare i en PackRat stabbe för många år sen, det funkar men det blir rätt enerverande för varje liten darrning i bågen syns framme på målet! För mig kändes det bara stressande men du kan ju alltid prova med en billig laserpekare först innan du köper ett dyrare sikte. Ska testa det, men jag vet att laser är känsligt för rörelse och torque av bågen