Publicerat Maj 10, 200917 yr Ok en liten intresant sake för er kanske, idag har jag satt Pil/sälg i en bytta med vatten så att de ska bilda rotsystem, toppat dem och tagit bort små grenar så de börjar växa på nytt. Tanken är att plantera dem om ett par veckor vid några blivande markgömslen de växer som ogräs och är lätta att trimma till ett bra skydd, men även som en liten häck som får agera backdrop mot lövdräkten. Gratis och miljövänligt och sköter sig själv, plantera dem ljust och vattna mycket i början bara så funkar det bra, ett tipps bara.
Publicerat Maj 20, 200917 yr Otroligt innovativt måste jag säga Roger! Du måste bara återkomma med en rapport hur det gått sedan?
Publicerat Maj 20, 200917 yr Författare Otroligt innovativt måste jag säga Roger! Du måste bara återkomma med en rapport hur det gått sedan? Det kommer, de står fortfarande och bildar rotsystem, det går iof att sticka ner dem i backen utan rötter, men detta är säkare så att säga. Man måste tänka på att plantera dem ljust, dvs inne i skogen är ingen höjdare.
Publicerat Maj 21, 200917 yr Det kommer, de står fortfarande och bildar rotsystem, det går iof att sticka nerdem i backen utan rötter, men detta är säkare så att säga. Man måste tänka på att plantera dem ljust, dvs inne i skogen är ingen höjdare. toppen lösning!... man skulle ga någon sådan där växt som doftar mycket! skulle kanske vara till en liten hjälp vid fel vind!..
Publicerat Maj 21, 200917 yr toppen lösning!... man skulle ga någon sådan där växt som doftar mycket! skulle kanske vara till en liten hjälp vid fel vind!.. (Eftersom du nu lämnar målet vidöppet och bollen fri.....) Du kanske skulle pröva med att duscha, vännen..
Publicerat Maj 21, 200917 yr Han menar väl canabis ! , detta är inte någon hampväxt blir juh roligare å jaga då!... Mvh