Publicerat Maj 11, 200917 yr hej har startat en sida på skoj som handlar om jaktprylar. vill bara kolla om det finns intresse för en sådan sida. kör den mest på prov nu så har lagt in information om två jakt prylar än så länge även om de inte är så väl genom tänkta så hoppas jag att det kanske finns ett intresse för de ändå. skriv gärna i gästboken på sidan www.jaktprylar.bloggsida.se
Publicerat Maj 11, 200917 yr tack så mycket för svaren. skicka gärna in egna tips till min email om jaktprylar som ajg kan lägga ut på sidan sondre_jakt@hotmail.com har även msn så adda mig gärna där
Publicerat Maj 28, 200917 yr hej jag har tänkt att prova en nysida och skriva på istället så jag undrar nu om det finns några gratis tjänster där man kan ha en gratis hemsida då den jag ahr nu är bara 30 dagars prövo tid på. tipsa helst om sidor som du skulle tänka dig att besöka med bra möjligheter och så.
Publicerat Maj 28, 200917 yr hej jag har tänkt att prova en nysida och skriva på istället så jag undrar nu om det finns några gratis tjänster där man kan ha en gratis hemsida då den jag ahr nu är bara 30 dagars prövo tid på. tipsa helst om sidor som du skulle tänka dig att besöka med bra möjligheter och så.
Publicerat Maj 28, 200917 yr 123 kostar ju inte speciellt mycket/år om du tar per helår och är nog ett enklare alternativ mot att hyra in dig på ett webhotel och bygga sidan själv tror jag.
Publicerat Maj 28, 200917 yr 123 kostar ju inte speciellt mycket/år om du tar per helår och är nog ett enklare alternativ mot att hyra in dig på ett webhotel och bygga sidan själv tror jag. okey men jag syftar på något som är gratis
Publicerat Maj 29, 200917 yr Bra sida. Gör ett försök att ringa runt till återförsäljare och förklara, och be dem besöka hemsidan, Har du tur så nappar någon eller några och ber dig prova deras prylar=reklam. Kan inget om branshen men kan tänka mig att det är hård konkurens med prova. Lycka till/Waxin
Publicerat Maj 30, 200917 yr hej igen tack för alla tips har nu hittat ett passande ställe att ha sidan på. ny adress är http://jaktprylar.bloggsida.se/
Publicerat Maj 30, 200917 yr skulle gärna vilja ha lite feedback här så jag vet vad ni tycker både bra ock dåligt. skriv hellre det ni tycker är dåligt än niget alls för då vet ajg vad som går att förbättra. ni kan ju också skriva egna tips på jakt tillbehör och skicka till min epost adress sondre_jakt@hotmail.com så lägger jag ut den. tar gärna i mot tips på dryck mat snus alkohol mm också. men bara det passar för jakt eller efter jakten.
Publicerat Maj 30, 200917 yr Ser bra ut tycker ja!Lyck till tackar så mycket:) kommer en text om lockjakt filmen jaktbiten i kväll