Publicerat Maj 13, 200916 yr Hej! Jag heter Anton Rosendahl, bor i en liten by som heter Holmsvattnet, som är belägen cirka tre mil söder om Skellefteå. Jag har nyligen fyllt 18 år, och kommer troligtvis att jaga för första gången i höst. Är medlem i ett litet jaktlag på 16 personer, där min far är en av medlemmarna. Honom har jag följt med många gånger ut på älgjakt. Har bara varit med på älgjakt än så länge, men det blir nog någon fågeljakt också så småningom. Tog jägarexamen för nästan två år sedan och firade nationaldagen med att göra de praktiska proven då, dvs skjutningen.
Publicerat Maj 13, 200916 yr Hej och välkommen. Anton är ett mycket fint namn och 1991 är en mycket bra årgång. Mvh Anton snart 18 år
Publicerat Maj 13, 200916 yr Författare Tack för välkomnandet! Jag håller med dig Walle om att Anton är ett fint namn.
Publicerat Maj 13, 200916 yr Välkommen hit 91:a! Roligt att det inte bara är jag som hjälper till att föryngra jägarkåren... Själv var man ju med förra året och sköt en kvigkalv under uppsiktsjakt.
Publicerat Maj 14, 200916 yr Författare Tack, tack. Och grattis till dig Dunderklumpen för att du fick skjuta en kalv.
Publicerat Maj 14, 200916 yr Tack, tack. Och grattis till dig Dunderklumpen för att du fick skjuta en kalv. Tack, tack.