Publicerat Maj 16, 200916 yr Lite sent kanske, men jag tyckte att det var en kanontillställning. Intressanta föredrag och bra utställare. Var det någon mer än jag där (jag vet att det var över 1000 besökare, men...) från detta forum??
Publicerat Maj 16, 200916 yr Lite sent kanske, men jag tyckte att det var en kanontillställning. Intressanta föredrag och bra utställare.Var det någon mer än jag där (jag vet att det var över 1000 besökare, men...) från detta forum?? Jag var inte där men jag hörde mycket positivt från utställare. Pratade med en god vän som ställde ut och han var mycket nöjd med dagen. Många utställare, mycket folk och bra väder...
Publicerat Maj 17, 200916 yr Författare Jag var inte där men jag hörde mycket positivt från utställare. Pratade med en god vän som ställde ut och han var mycket nöjd med dagen. Många utställare, mycket folk och bra väder... Jaha, vilken utställare var det? Kanske någon man snackade med?
Publicerat Maj 18, 200916 yr Författare Läs här!! 1200 besökare enligt tidningen. Hur är det i förhållande till andra liknande evenemang ex vildsvinsmässan i Västerås och liknande?