Publicerat Oktober 24, 200520 yr Hejsan Hans heter jag och är 34 år. Bor utanför Norrköping med sambo och två underbara barn. En kille på 5 år och en liten tjej på 2 1/2. Jagar och skjuter så mycket familjen tillåter. Jaktmarkerna ligger i Södermanland och innehåller förutom Älg och Rådjur fina stammar med mitt favoritvilt Dovhjort. Jagar uteslutande med kulvapen och då bössor från remington, en 700VSSF i cal .308win samt min senaste guldklimp: En 700 med HS-Precisionstock och Lothar Walter pipa i den fina kalibern .358win Alltihop byggt av Håkan på defendor. Mvh Hans
Publicerat Februari 21, 200620 yr Hej! Jasså du är här också....välkommen! PSST! Lite sugen på att se din 358 på bild.....kollade på Kindbo:s härrom dan ...inte blev man mindre sugen då inte! GRYM! Vi som förstått att 358W är den ultimata kalibern måste se det som vår uppgift att sprida denna kunskap vidare! ;D
Publicerat Februari 21, 200620 yr Välkommen Hans! Misstänker att bockarna lever farligt när du kommer ner till mig under augusti!!