Publicerat Maj 17, 200916 yr Nu efter ett antal inloggningar och ett fåtal inlägg så kommer det en presentation. Jag heter Christer Blåder och bor ett par hundra meter från Flex i Tibro ett tag till för vi skall flytta är meningen. Min jakt består nästan endast av Wachtelhunds-jakt, och jag tycker om all jakt som passar min hund. Jag går väldigt mycket själv med min hund för detta är för mig det bästa sättet att ladda mina batterier. Så det blir lite av varje klövvilt och fågel helst inte sitta still för länge. Nu när mina barn är på väg att bli stora så kommer det att bli lite mer tid och det skall bli skoj. Förhoppningen är att jag nån gång skall få jaga med stående fågelhund och kanske även utbilda en egen fågelhund. Jag skjuter även en del på bana allsvenskan 50 m gris 22lr , älgbana och börjat med lite skeet . På höstkvällarn har jag även cirkel i jägarexamen tillsammans med Studiefrämjandet och Jägareförbundet. Men nu får det stå tillbaks för vårt husbygge men förhoppningsvis mer nästa år. http://christerbyggare.blogspot.com/ Skitjakt på er och tack alla för ett jättebra forum.
Publicerat Maj 23, 200916 yr Nu efter ett antal inloggningar och ett fåtal inlägg så kommer det en presentation.Jag heter Christer Blåder och bor ett par hundra meter från Flex i Tibro ett tag till för vi skall flytta är meningen. Min jakt består nästan endast av Wachtelhunds-jakt, och jag tycker om all jakt som passar min hund. Jag går väldigt mycket själv med min hund för detta är för mig det bästa sättet att ladda mina batterier. Så det blir lite av varje klövvilt och fågel helst inte sitta still för länge. Nu när mina barn är på väg att bli stora så kommer det att bli lite mer tid och det skall bli skoj. Förhoppningen är att jag nån gång skall få jaga med stående fågelhund och kanske även utbilda en egen fågelhund. Jag skjuter även en del på bana allsvenskan 50 m gris 22lr , älgbana och börjat med lite skeet . På höstkvällarn har jag även cirkel i jägarexamen tillsammans med Studiefrämjandet och Jägareförbundet. Men nu får det stå tillbaks för vårt husbygge men förhoppningsvis mer nästa år. http://christerbyggare.blogspot.com/ Skitjakt på er och tack alla för ett jättebra forum. Välkommen