Publicerat Maj 18, 200916 yr Hej, Har nu slagit till och köpt min första studsare en begagnad Sako 75 S/S. Jag ska nu förse den med ett kikarsikte för runt 4000kr. Har hittat ovanstående för Nikon för 4300kr på nybro foto.se. Vad tror ni? Tacksam för åsikter från Nikon användare!
Publicerat Maj 18, 200916 yr Hej,Har nu slagit till och köpt min första studsare en begagnad Sako 75 S/S. Jag ska nu förse den med ett kikarsikte för runt 4000kr. Har hittat ovanstående för Nikon för 4300kr på nybro foto.se. Vad tror ni? Tacksam för åsikter från Nikon användare! Jag gick från oxo och gammla sikten till nikon så jag blev såklart mycket nöjd med bytet Men jag har inte hört någon annan heller som varit missnöjd. Jag tror det blir ett kanonköp och 4,3 låter som ett bra pris. Lycka till =)
Publicerat Maj 18, 200916 yr Äger ett Nikon Monarch III 4-16x42M NP med sidefocus. riktmedel Duplex och har bara skjutit in det på bana samt kikat i det över i naturen och det är kanon. Mycket fin optik i Nikons sikten! Skall faktiskt sälja mitt då jag helt enkelt behöver pengarna till annat i sommar. Blir helt klart ett nikon i höst då man får så mycket för pengarna. Då jag börjat intressera mig för grisjakt så blir det nog ett belyst dock som passar sig för nattvakjakt. Inköpt i februari från jakt.se för 5590 kr. Har alla kvitton och garantier. Om intresse finns så ge mig ett bud
Publicerat Juli 6, 200916 yr Äger ett Nikon Monarch III 4-16x42M NP med sidefocus. riktmedel Duplex och har bara skjutit in det på bana samt kikat i det över i naturen och det är kanon. Mycket fin optik i Nikons sikten! Skall faktiskt sälja mitt då jag helt enkelt behöver pengarna till annat i sommar. Blir helt klart ett nikon i höst då man får så mycket för pengarna. Då jag börjat intressera mig för grisjakt så blir det nog ett belyst dock som passar sig för nattvakjakt.Inköpt i februari från jakt.se för 5590 kr. Har alla kvitton och garantier. Om intresse finns så ge mig ett bud HEJ Har du kvar siktet? Är isåfall intresserad. Göran 0733-53 93 41