Publicerat Maj 18, 200916 yr Hej alla, jag heter Carl Filip och är 16 år! Är nybliven jägare och är snart klar med jägarexamen, har bara skrivningen och uppskjutningen kvar. Bor 3 mil utanför Enköping på en ö med mycket vilt! Jagar hare, räv, rådjur, älg och vildsvin. Det är vad marken har att erbjuda i nuläget. Har haft en seriös säsong hittils, där ja sköt 2 harar 1 räv och även 1 rådjur (plockade en vid första maj!!). Jakten har blivit största intresset! Jag har ett hagel vapen en Benelli Comfort och ett kulvapen en Tikka LSA-65 6,5x55. De är ju aldrig fel att börja tidigt, då kan farsan sponsra Tycker forumet är jättebra och kul, man hittar allt från info till häftiga upplevelser!! Edit: Är nu helt klar med jägarexamen! MVH Carl Filip!
Publicerat Maj 18, 200916 yr Välkommen!Skoj med fler ynglingar här på sidan Jajamensan,här kommer en till
Publicerat Maj 18, 200916 yr Jajamensan,här kommer en till Jag får väl stjäla lite plats här och häsa "hans" välkommen oxå, trots att jag vet att han faktiskt är en gubbe
Publicerat Maj 19, 200916 yr Författare Wow!Newbee med en Comfort, läcket! Välkommen! Mvh! Tack allihopa!! Jo Hipshot när man har farsan som sponsor så funkar det bra ^^