Publicerat Maj 18, 200917 yr Nu på fredag så ska dessa två program visas igen. En bra start på helgen. Det hela börjar på SVT1 nu på fredag den 22 maj.
Publicerat Maj 18, 200917 yr Nu på fredag så ska dessa två program visas igen. En bra start på helgen. Det hela börjar på SVT1 nu på fredag den 22 maj. ...och sådant strunt ska man betala licenspengar till! Blääääääääää!
Publicerat Maj 18, 200917 yr Nej det är bara repris. Bara och bara! Det är ju Pistvakt! Tål att ses mååånga gånger. Själv har man ju hela serien på DVD och kan kolla på den när som helst
Publicerat Maj 18, 200917 yr Nej det är bara repris. OK, då är det inte lika kul. Bara och bara! Det är ju Pistvakt! Tål att ses mååånga gånger. Själv har man ju hela serien på DVD och kan kolla på den när som helst Har du kareoke skivan också?
Publicerat Maj 18, 200917 yr Författare Bara och bara! Det är ju Pistvakt! Tål att ses mååånga gånger. Själv har man ju hela serien på DVD och kan kolla på den när som helst Jag kommer att sitta framför dumburken på fredag os e dessa program. Pistvakt är underbart och sjukan är inte så dumt heller.
Publicerat Maj 18, 200917 yr Har du kareoke skivan också? Nej, finns det en sådan? CD antar jag, eller? Jag har bara den som heter Gaj å Partaj och innehåller en massa kända låtar med Pistvakt-texter. Den är helskön
Publicerat Maj 18, 200917 yr Jag kommer att sitta framför dumburken på fredag os e dessa program. Pistvakt är underbart och sjukan är inte så dumt heller. Själv tänkte jag jaga, tv säsongen har haft sin tid nu, tittade sporadiskt efter sista januari och efter lodjursjakten har det varit lite intensivare för att nu ladda om med träning och jakt, en fråga ni som har 3-4 mån dåligt skidföre i totalt mörker varför väljer man dumburken nu när det är ljust, ja jag retas!
Publicerat Maj 18, 200917 yr Nu på fredag så ska dessa två program visas igen. En bra start på helgen. Det hela börjar på SVT1 nu på fredag den 22 maj. Pärsk också, dä ä bara att bänka sig då med bäverhojt och snittan och njuuuuta! Bara komma ihåg att ta det lugnt med hojten, annars kan man få febran och hamna i sjuksängan... Huuuu!
Publicerat Maj 20, 200917 yr Pärsk också, dä ä bara att bänka sig då med bäverhojt och snittan och njuuuuta! Bara komma ihåg att ta det lugnt med hojten, annars kan man få febran och hamna i sjuksängan... Huuuu! Äre smittfebran du täler om?
Publicerat Maj 20, 200917 yr Äre smittfebran du täler om? Jo, dä ä ackurat dä, smittfebran. Å ingen vill ha smittfebran å hamna i sjuksängan om det inte är så förståss att nå'n stilig stosjan kan pyssle om'n.