Publicerat Maj 18, 200916 yr Hej på er alla Bumpa ja det är jag det! Jag är en 38år och bor i Göteborg på Bästkusten men har levt mina flesta år i Varberg. Har just tagit jägarexamen och ångrar att jag ej har gjort detta tidigare. När tid finnes så försöker jag ta mig ut i naturen för det är nog det ända stället man kan riktigt koppla av från storstadslivet. Jag hoppas det finns annat folk här på forumet som kommer från mina trakter för det är alltid trevligt å ta en öl eller två när man redan har ett bra samtalsämne. Är en fd gästtittare på detta forum sen ett par veckor...
Publicerat Maj 19, 200916 yr Författare Tackar och bugar.. Vart medlem på ett antal andra olika forum men måste ju säga att artigheten och välkomnandet på detta forum slår dom andra med hästlängder..
Publicerat Maj 19, 200916 yr Välkommen. men jag trodde att det hette PEST-kusten. Skämt åsido, har släkt i Varberg en mkt vacker sommarstad
Publicerat Maj 19, 200916 yr Välkommen, Varberg är en vacker stad har tyvär inte varit där på sommaren bara under vintern. Men jag blev endå smått förälskad i staden.
Publicerat Maj 19, 200916 yr Författare Ja risken är nog att jag är fast Har nog alltid haft intresset för jakt och natur men bor man mitt i stan och inte umgås med andra som gillar jakt mm så har det mest varit en dröm nånstans i bakhuvudet men har nu bestämt mig att jag skall komma igång.
Publicerat Juli 7, 200916 yr välkommen lr vad jag nu ska säga. hmm en öl lr två ska vi nog kunna skramla ihop nog. dock inte så mkt mer då den senaste tidens vapenaffärs "tittar" har slutat för dyrt, varenda en faktist! hoppas på tur imorgon att hon är hemma så vi kan ta en sväng o titta marken så de blir någon jakt mvh// den inte allt för obekanta Marcus